آنچلوتی: ناراحتم اما اولویت چیز دیگری است
آنچلوتی: ناراحتم اما اولویت چیز دیگری است
سرمربی رئال مادرید آمادگی تیمش برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را مهم تر از شکست در داربی مادرید دانست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار برابر اتلتیکو مادرید در داربی بزرگ شهر مادرید با یک گل شکست خورد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: اکنون زمان جنگ و جنجال نیست زیرا اولویت ما چیز دیگری است. من اصلا خوشحال نیستم چرا که تیم شکست خورده است با این حال حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا بدون مصدوم دادن مهم ترین اولویت ما است. ما نیازی به امتیازات این بازی نداشتیم با این حال می‌خواستیم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم و پیروز شویم.

او ادامه داد: اتلتیکو مادرید بازی خوبی را به نمایش گذاشت و برخلاف ما نیاز به کسب سه امتیاز داشت. برای پیروز شدن در چنین بازی‌های باید از نظر ذهنی بسیار آماده بود. در این بازی به بازیکنانی بازی دادیم که کمتر فرصت بازی به آنها می رسید. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی رئال مادرید درباره فدریکو والورده گفت: او بازیکنی کلیدی در رئال شده است. ما نیاز به والورده داریم و این بازیکن پیشرفت زیادی کرده است. لونین هم که به عنوان دروازه‌بان در این بازی به میدان رفت عملکرد بسیار خوبی داشت و از نمایش او راضی هستیم.

او درباره داوری گفت: چرا کسی درباره پنالتی اتلتیکو مادرید صحبت نمی کند؟ من با کمک داور مشکل داشتم و یک کارت زرد دریافت کردم. سیمئونه بعد از بازی با من دست داد و تبریک گفت. همه چیز خوب بود و مشکلی نداشتیم.