آنچلوتی: هواداران اوساسونا به زلزله‌زدگان بی‌احترامی کردند
آنچلوتی: هواداران اوساسونا به زلزله‌زدگان بی‌احترامی کردند
سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر اوساسونا به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از الموندو، رئال مادرید در دیدار برابر اوساسونا با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا فاصله خود را موقتا با بارسلونا صدرنشین به ۵ امتیاز کاهش دهد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست با داور یک سوء تفاهم پیش آمد که به استثنای آن عملکرد داوری بسیار خوب بود. در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم. مهم این است که تیم تمرکز خود را از دست نداد و با صبر و حوصله بازی کردیم. هر چند کمی اذیت شدیم و حریف ما را با مشکل مواجه کرد اما در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از کسب پیروزی و عملکرد تیم راضی هستم.

او درباره وینیسیوس گفت: وینیسیوس بازیکنی است که می‌تواند درهر بازی سرنوشت‌ساز ظاهر شود. او استثنایی است و در این بازی هم بسیار خوب ظاهر شد. در این بازی به خاطر مصدومانی که داشتیم با مشکل مواجه شدیم و در دیدار برابر لیورپول وضعیت بهتر خواهد شد. به نظرم رفتار هواداران اوساسونا بی‌احترامی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه بود. آن‌ها سکوت را رعایت نکردند و به همین خاطر هم وینیسیوس آن‌ها را دعوت به سکوت کرد.

آنچلوتی درباره کاماوینگا گفت: او بازیکن بسیار باکیفیتی است و انرژی زیادی به تیم تزریق می‌کند. از این که چنین بازیکنی را در اختیار داریم بسیار خوشحال هستیم. او در کنار مودریچ و سبایوس بسیار خوب بودند.

سرمربی رئال مادرید در پایان درباره کارواخال گفت: او برابر لیورپول می‌تواند به میدان رود.