آنچلوتی: کاملا آماده فینال اتحاد هستیم
آنچلوتی: کاملا آماده فینال اتحاد هستیم
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مارید، بعد از پیروزی مقابل ختافه تاکید کرد که همه بازیکنانش آماده بازی حساس مقابل سیتی هستند.

به گزارش حاشیه ورزش

رئال مادرید امشب در یکی از بازی‌های هفته سی و چهارم لالیگا با یک گل از سد میهمان خود ختافه گذشت تا با یک بازی و 2 امتیاز بیشتر نسبت به اتلتیکو مادرید جای این تیم را موقتا در رده دوم لالیگا بگیرد. رئال حالا باید خود را آماده تقابل حساس با منچسترسیتی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ کند که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

کارلو آنچلوتی با ابراز خوشحالی از این پیروزی تاکید کرد که تیمش برای بازی با سیتی آماده است: “همه اعضای تیم برای بازی روز چهارشنبه آماده هستند؛ ما مقابل سیتی قرار است یک فینال واقعی را برگزار کنیم.”

او در مورد بازگشت ادن هازاد به ترکیب اصلی رئال که در نیمه دوم تعویض شد گفت: “به نظرم 60 دقیقه بازی برای بازیکنی که خیلی کم بازی کرده کافی بود.”

سرمربی رئال مادرید در مورد بازی ندادن به چند ستاره شاخص خود در بازی امشب گفت: “کریم بنزما، داوید آلابا و رودریگو خسته بودند، به همین دلیل امشب بازی نکردند تا استراحت کنند.” او همچنین تاکید کرد که رودریگو قطعا در بازی با سیتی فیکس خواهد بود.

کارلو آنچلوتی تاکید کرد که دغدغه‌ای بابت انتخاب ترکیب 11 نفره بازی حساس با سیتی ندارد: “مهمترین دغدغه ما مقابل سیتی انتخاب ترکیب 11 نفره نیست، چرا که بازیکنان ذخیره هم مثل فصل گذشته تعیین‌کننده هستند. چهارشنبه با ترکیبی کامل مقابل سیتی به میدان می‌رویم.”

مصدومیت نسبتا شدید ادواردو کاماوینگا در دقایق پایانی بازی امشب که به تعویض اجباری این بازیکن انجامید موجب نگرانی هواداران رئال در آستانه بازی با سیتی شد. آنچلوتی با رد شایعه غیبت این بازیکن در بازی روز چهارشنبه گفت: “زانوی کاماوینگا دچار پیچیدگی شد اما مشکل جدی‌ای وجود ندارد. او در زانوی خود درد دارد اما می‌تواند تا بازی با سیتی سلامتی خود را بازیابد. او تنها 20 سال سن دارد و به سرعت بهبود می‌یابد.”

آنچلوتی با ابراز خوشحالی از بازگشت یکی از مصدومان تیمش گفت: “یک خبر خوب هم دارم که مندی پس از مصدومیت شدیدی که داشت آمادگی بازی کردن را پیدا کرده است و طبق برنامه 45 دقیقه بازی کرد.”