آنچلوتی گفت: با شایستگی پیروز شدیم شوامنی بازیکنی متفاوت است
آنچلوتی گفت: با شایستگی پیروز شدیم شوامنی بازیکنی متفاوت است
سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی قاطع برابر سلتاویگو به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا , رئال مادرید در هفته دوم رقابت‌های لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. کارلو آنچلوتی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته پیروزی در این بازی دانست.

او گفت: بازیکنان تیمم در این بازی عملکرد خوبی داشتند و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. سه هافبک میانی ما عملکرد بسیار خوبی داشتند.

آنچلوتی درباره شوامنی که در این بازی جایگزین کاسیمیرو شد، گفت: من قبلا هم گفتم که شوامنی بازیکن متفاوتی است. او کیفیت بسیار بالایی دارد و در این بازیکن هم به خوبی چنین چیزی را نشان داد. شوامنی متفاوت با کاسیمیرو است و می تواند کمک زیادی به ما کند.

او درباره مودریچ گفت: مودریچ همواره خوب بازی می کند و در این بازی هم به ما کمک کرد. تا قبل از گل مودریچ بازی پایاپای بود اما بعد از این گل وضعیت تغییر کرد و توانستیم کنترل توپ و میدان را به دست بگیریم و دو گل دیگر هم به ثمر برسانیم. باید از بازی خوب والورده هم یاد کرد. او هم عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق به گلزنی در این بازی شد.

آنچلوتی در پایان گفت: سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. بازی‌کردن در خانه سلتاویگو اصلا آسان نیست. این پیروزی به راحتی به دست نیامد. رئال مادرید بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد. رودریگو هم به شرایط بازی رسیده است و می تواند کمک زیادی به ما کند