آن کسی که باید رامین را مهار کند اینجاست!
آن کسی که باید رامین را مهار کند اینجاست!
رامین رضاییان بار دیگر چالش جدیدی را در تیم ملی دنبال می‌کند و تورنمنت کافا البته برای او یک اتفاق ویژه نیز به همراه داشت.

به گزارش حاشیه ورزش

مدافع راست سپاهانی‌ها که البته این روزها بحث و شایعات زیادی درباره آینده همکاری او با این تیم و ادامه حضور در اصفهان شکل گرفته، اکنون اما تمام تمرکز خود را روی دیدارهای تیم ملی در تورنمنت کافا قرار داده است.

رضاییان در اواخر دیدار با افغانستان از سوی امیر قلعه‌نویی در شرایطی به میدان فرستاده شد که یک اتفاق ویژه برای او رقم خورد و بازوبند تیم ملی با وی رسید. بازیکنی که در سال ۲۰۱۵ اولین بازی ملی خود را پشت سر گذاشت و اکنون جزو باسابقه‌ترین نفرات حاضر در این اردو محسوب می‌شود.

او که فصل فوق‌العاده‌ای را از نظر فردی در سپاهان پشت سر گذاشته، در تمرین تیم ملی نیز رقابت و روحیه بالایی را دنبال می‌کند. بازیکنی مهار نشدنی و جسور در فاز دفاعی که شاید همانطور که در این قاب مشخص است تنها وحید امیری از پس وی بربیاید و او را مهار کند.

مدافع راست تیم ملی که اکنون خود را مهیای جدال با قرقیزستان می‌کند، در آخرین تمرین تیم ملی دوئلی جذاب با وحید امیری داشت که اکنون در دفاع چپ نیز نقش تاثیرگذاری از خود به جا می‌گذارد با مسوولیت‌پذیری‌اش به مهره‌ای قابل اعتماد برای هر مربی‌ای تبدیل شده است.