آیا این دو نفر از استقلال رفته‌اند؟
آیا این دو نفر از استقلال رفته‌اند؟
یوسو مربی بدنساز استقلال و پسرش آندونی که با بازیکنان مصدوم کار می‌کند، بعد از بازگشت به اسپانیا هنوز به تهران برنگشته‌اند!

به گزارش حاشیه ورزش یوسو مربی بدنساز در تیم‌های خونه به خونه و فولاد با جواد نکونام همکار بود و این فصل هم با گذشت هفته‌های متمادی از تمرینات بدنسازی به اردوی تیم آبی ملحق شد. یوسو در سفر به تهران آندونی پسرش را همراه خود آورد. تخصص آندونی کار کردن با بازیکنان مصدوم و بازگرداندن آنها به شرایط آرمانی است.

این دو مربی بعد از بازی با استقلال خوزستان برای استراحت به اسپانیا رفتند اما هنوز به تهران بر نگشته اند. اگر چه تمرینات استقلال سه روز است که از سوی بازیکنان تحریم شده اما استقلالی‌ها بعد از بازی استقلال خوزستان روزهای متمادی تمرین کردند و دو بازی دوستانه هم با تیم‌های صنعت نفت و گل گهر پشت سر گذاشتند که در هیچ یک از جلسات تمرین و دو بازی دوستانه این دو مربی اسپانیایی حاضر نبودند.

برخی می‌گویند این دو مربی از استقلال جدا شده اند. البته باید منتظر توضیح واضح باشگاه استقلال در مورد این دو مربی بود. یوسو و پسرش از ابتدای فصل در جریان بازی‌ها هم روی نیمکت استقلال ننشستند و این نشان می‌دهد که قرارداد آنها ثبت رسمی نشده است.

منبع : خبر ورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی