آیا مدیر پیشین استقلال را به دادسرا می‌کشاند؟
آیا مدیر پیشین استقلال را به دادسرا می‌کشاند؟
ماجرای حکم مطالبات ۲ میلیاردی فرشید باقری از باشگاه استقلال ممکن است کادر مدیریتی سابق استقلال را به چالش‌های جدیدی بکشاند.

به گزارش حاشیه ورزش ، ماه گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، طی حکمی باشگاه استقلال را – باتوجه به شکایت فرشید باقری از این باشگاه به دلیل مطالبه وجه به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال – به پرداخت این مبلغ و همچنین هزینه دادرسی محکوم کرد.

اما ماجرای شکل‌گیری این حکم، پیشینه قابل توجهی دارد که باشگاه استقلال مکلف شده بود تا طی قراردادی به فرشید باقری، مبلغ ۲ میلیارد تومان پول بپردازد. باشگاه استقلال در اوایل سال ۱۴۰۰، قرار بود طی اقساط ۴ ماهه که ماهیانه ۵۰۰ ملیلیون تومان بود، مطالبات فرشید باقری را بپردازد.

طبق این قرارداد، مهر ۱۴۰۰، آخرین قسط فرشید باقری باید به این بازیکن پرداخت می‌شد که باشگاه استقلال نتوانست هیچکدام از اقساط را بپردازد تا در نهایت موجب شد باقری از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند و باشگاه استقلال محکوم به پرداخت این پول شود.

این قرارداد که میان باقری و استقلال منعقد شده بود، کاملا لازم‌الجرا بوده است اما باشگاه استقلال که در آن مدت درگیر حواشی مختلفی شده بود، موفق نشد پول این بازیکن را بدهد. این قرارداد که در دوران مدیریتی احمد مددی بسته شده بود، ابهامات مختلفی را برجای گذاشته است و این احتمال وجود دارد که کادر مدیریتی باشگاه استقلال برای روشن‌تر کردن جزئیات این قرارداد، مددی و کادر مدیریتی‌اش را به دادسرای تخلفات اداری بکشاند.