آیا منچستریونایتد ژاوی را نجات می‌دهد؟
آیا منچستریونایتد ژاوی را نجات می‌دهد؟
بارسلونا برای خرید آخرین گزینه خود نیازمند فروش دمبله است ولی این بازیکن می‌خواهد تا پایان فصل با آبی‌اناری‌ها بماند.

به گزارش حاشیه ورزش ، شب گذشته آداما تراوره با قراردادی قرضی از ولورهمپتون انگلیس راهی بارسلونا شد تا در نیم فصل دوم به ژاوی برای رسیدن به جمع 4 تیم پایانی کمک کند.

بارسلونا در این زمستان، آلوز، فران تورس و تراوره را به ترکیب خود اضافه کرده و می‌خواهد برای بهبود شرایط خود تمام توان خود را به کار گیرد.

البته هنوز کارِ بارسلونا در پنجره زمستانی تمام نشده و ژاوی می‌خواهد آخرین خرید خود را نیز به ثبت رساند.از هفته پیش خبر انتقال قرضی اوبامیانگ به بارسلونا در مطبوعات منتشر شد. بسیاری عنوان کردند که ستاره خاطی آرسنال می‌تواند کمک زیادی به خط تهاجمی ژاوی بکند ولی اینجا یک مشکل وجود دارد.

بارسلونا به دمبله صراحتا اعلام کرده که به دلیل تاخیر در تمدید قرارداد باید هر چه سریع‌تر تیم را به مقصد جایی دیگر ترک کند. دمبله تا تابستان با بارسلونا قرارداد دارد و به همین علت آبی‌اناری‌ها می‌خواهند با تحت فشار قرار دادن این بازیکن، او را به تیمی دیگر بفرستند تا خرید نهایی خود را به ثبت رسانند.

دمبله نیز پایش را در یک کفش کرده و می‌خواهد بدون تمدید قرارداد تا پایان فصل با بارسا همراه شود و سپس در فصل آینده به تیم مدنظر خود برود. بارسلونا نیز برای تهدید او، عنوان کرده که دیگر او در لیست ژاوی حضور نخواهد داشت و حتی نمی‌تواند روی سکوها نظاره‌گر بازی بارسلونا باشد.مطبوعات انگلیسی عنوان کردند که منچستریونایتد حاضر به انتقال قرضی دمبله تا پایان فصل است که این اتفاق رخ بدهد، بارسلونا می تواند خرید آخر خود را نهایی سازد.

اکنون آمدن اوبامیانگ به بارسلونا در دستان دمبله است که تکلیف تیم را مشخص کند. اگر او راهی تیمی دیگر شود، اوبامیانگ به بارسلونا خواهد آمد و اگر رفتارش مثل گذشته تکرار شود، بارسلونا باید با همین 3 بازیکن ترکیب خود را تقویت سازد.