آینده استقلال نا مشخص است/جنگ و جدل را کنار بگذارید
آینده استقلال نا مشخص است/جنگ و جدل را کنار بگذارید
مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه پیشکسوتان ما از یکدیگر زیاد انتقاد می کنند، گفت: قدیمی ها باید حرمت همدیگر را نگه داشته و علیه هم صحبت نکنند.

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو گفت:در خصوص پایان فصل فوتبالی استقلال بدون کسب یک جام گفت: استقلال نتوانست در جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کند. آبی پوشان فصل بسیار پرحاشیه ای را پشت سر گذاشتند و همین مسائل باعث شد تا به جام حذفی هم نرسند.

وی تاکید کرد: فصل نقل و انتقالات آغاز شده، همه تیم ها در تلاش هستند تا بتوانند بهترین ها را جذب کنند. اگر استقلال می خواهد برای فصل آینده تیمی با قدرت را روانه مسابقات کند باید تا دیر نشده بازیکنان با کیفیت را به خدمت بگیرد تا بتواند برای فصل آینده حرفی برای گفتن داشته باشد.

مهاجم سابق استقلال با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال افزود: در روزهایی که خیلی ها دست به کار شده اند تا هم با بازیکنان خودشان قرارداد تمدید کرده و هم نفرات جدید به خدمت بگیرند مدیران استقلال همچنان بیکار نشسته اند و تلاش مضاعفی را برای حذف نفراتی که سرمربی خواسته، انجام نمی دهند. آنها نباید زمان را از دست بدهند زیرا اگر این اتفاق بیافتد باز هم شاهد این خواهیم بود که آبی ها در فصل آینده هم به آنچه که مد نظرشان است دست پیدا نکنند.

وی در مورد اتفاقات و بحث هایی که بین پیشکسوتان استقلال در چند روز اخیر صورت گرفته، گفت: متاسفانه سالهاست که قدیمی های فوتبال مقابل هم قرار گرفته و علیه یکدیگر صحبت می کنند. مجیدی و فکری هر دو از سرمایه های باشگاه استقلال هستند. دو کاپیتان که محبوبیت خاصی بین هواداران دارند اما این روزها خود را درگیر مسائل حاشیه ای کرده اند که این موضوع تا حدودی به تیم هم ضربه زده است. بنابراین جا دارد آنها این جدال را کنار گذاشته و تمرکزشان بر روی تیم هایشان باشد تا بتواند عملکرد بهتری در فصل نقل و انتقالات داشته باشند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آینده استقلال را چگونه پیش بینی می کنید، گفت: در حال حاضر نمی توان راجع به آینده استقلال صحبت کرد. شرایط این تیم خوب نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم مسئولان استقلال برای موفقیت تیم چه تدبیری خواهند اندیشید. تیمی که می خواهد به قهرمانی برسد باید در فصل نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشته باشد. بنابراین لازم است تمام اعضای باشگاه دست به دست هم داده تا این اتفاق رخ دهد در غیر این صورت فصل آینده هم آبی ها روزهای خوشی نخواهند داشت و این هواداران استقلال هستند که بیشتر از همه متضرر خواهند شد.