آینده مبهم سرمربی تیم ملی والیبال لهستان
آینده مبهم سرمربی تیم ملی والیبال لهستان

قرارداد ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان به زودی تمام می‌شود و این درحالی است که هنوز صحبتی از تمدید قرارداد او به میان نیامده است. به گزارش حاشیه ورزش، ویتال هینن سرمربی تیم ملی لهستان که درحال آماده سازی این تیم برای رقابت‌های المپیک است به زودی قرادادش با تیم ملی والیبال لهستان […]

قرارداد ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان به زودی تمام می‌شود و این درحالی است که هنوز صحبتی از تمدید قرارداد او به میان نیامده است.

به گزارش حاشیه ورزش، ویتال هینن سرمربی تیم ملی لهستان که درحال آماده سازی این تیم برای رقابت‌های المپیک است به زودی قرادادش با تیم ملی والیبال لهستان به پایان می رسد. این مربی از سال 2018 با تیم والیبال لهستان کار می‌کند و طبق اعلام رسانه‌های لهستانی قرارداد او در پایان سال جاری به پایان می رسد.

با توجه به اتمام قراداد این مربی هنوز مشخص نیست که هینن بلژیکی قرارداد جدیدی را با فدراسیون والیبال لهستان امضا خواهد کرد یا خیر.

در ماه اکتبر، قرارداد ویتال هینن با تیم ملی لهستان به پایان می رسد و تاکنون هیچ شخصی در مورد تمدید آن صحبت نکرده است.

رئیس فدراسیون والیبال لهستان در واکنش به این خبر گفت: گفت‌وگوها در این زمینه پس از بازیهای المپیک توکیو آغاز می شود و باید دید که آیا رئیس فدراسیون جدید می خواهد مربی جدیدی بیاورد یا خیر؟

قرارداد فعلی هینن تا پایان اکتبر سال جاری اعتبار دارد و تمدید احتمالی آن ممکن است تحت تأثیر انتخابات ماه سپتامبر در فدراسیون والیبال لهستان باشد که طی آن رئیس فدراسیون جدید والیبال لهستان مشخص خواهد شد.

باتوجه به اتمام قرارداد این سرمربی، مسئولان فدراسیون والیبال لهستان اعلام کرده‌اند که بعد از المپیک تصمیم نهایی را خواهند گرفت چرا که اکنون تیم ملی والیبال لهستان برای حضور در المپیک نیاز به آرامش دارد.