آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی –ورزشی طلاب حوزه علمیه خراسان رضوی برگزار شد
آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی –ورزشی طلاب حوزه علمیه خراسان رضوی برگزار شد
جشنواره ورزشی طلاب برادر حوزه های علمیه خراسان ر ضوی که از آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود، با معرفی مدال آوران، و معرفی تیم ها ی برتربه کار خود پایان داد.

به گزارش حاشیه ورزش

مجیدخروشی- جشنواره ورزشی طلاب برادر حوزه های علمیه خراسان ر ضوی که از آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود، با معرفی مدال آوران، و معرفی تیم ها ی برتربه کار خود پایان داد
مسوول کمیته تربیت بدنی طلاب هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور دو هزار و ۶۰۰ طلبه استان در ۸ رشته با همکاری شورای شهر و شهرداری مشهد، تربیت بدنی آستان قدس رضوی، بسیج طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان و مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی برگزار شد.
حجت الاسلام کمال هوشیار در مراسم پایانی ضمن اهدای جوایز به نفرات و تیم های اول تا سوم، پیراهن ویژه حوزه علمیه خراسان برای ورزشکاران راه یافته به المپیاد ورزشی طلاب کشور که توسط این حوزه طراحی و آماده شده بود، رونمایی شد.
وی خاطر نشان کرد: در مسابقات والیبال طلاب خراسان رضوی که با حضور 40 تیم برگزرا شد در نهایت تیم والیبال ولیعصر کرمانیها به مقام اول دست یافت و تیم های فولاد تربت حیدریه و گلشن نیشابور به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها به تیم والیبال مدرسه نور الرضا(ع) تعلق گرفت.
وی افزود: در مراسم اختتامیه جشنواره همچنین از خانواده شهدا و قهرمانان فیتنس و شمشیر بازی جهاتی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
هوشیار یادآور شد: تیم فوتسال طلاب حوزه علمیه خراسان رضوی جهت حضور در المپیاد کشوری جمعه 14بهمن ماه اعزام خواهد شد.
رییس تربیت بدنی طلاب در خصوص برگزاری رقابت های ورزشی بانوان طلاب گفت: برنامه ای درباره برگزاری رقابت های وزرزشی بانوان در نظر نداریم اما امیدورایم با تشکسیل و راه اندازی مجمع ورزشی طلاب بزو.دی شاهد برگزاری رقابت های ورزشی در سطح جوانان،نوجوانان و بانوان باشیم.

 

 

  • نویسنده : مجید خروشی