ابراز آمادگی جانشین شهریار در مسجد سلیمان
ابراز آمادگی جانشین شهریار در مسجد سلیمان
عیسی مرادی احتمالا با توجه به محرومیت شهریار مغانلو در مصاف با نفت مسجد سلیمان از ابتدا در ترکیب سپاهان قرار خواهد گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش

آن گل و شادی فراموش‌نشدنی برای شهریار مغانلو مقابل تیم سابقش، ملوان، گران تمام شد و او برای ثانیه‌هایی در آن جو فوق‌العاده ورزشگاه نقش جهان فراموش کرد اگر پیراهنش را در بیاورد و کارت زرد بگیرد، دیدار بعدی تیمش را از دست می‌دهد.

محرومیت شهریار مغانلو حالا چالش بزرگی را پیش روی مورایس و دستیارانش قرار داده و آنها باید برای انتخاب جانشین او تصمیم بگیرند.
البته خیلی این تصمیم به نظر نمی‌رسد که سخت باشد؛ چرا که عیسی آل‌کثیر پیش‌تر حتی در حضور شهریار مغانلو نیز جلوتر از این بازیکن در ترکیب اصلی قرار گرفته و اتفاقا توانسته جای خالی این مهاجم را پر کند.

با این حال، مصاف برابر نفت مسجد سلیمان متفاوت با دیدار تراکتور و آلومینیوم است، که او موفق به ثبت 3 گل خود در این فصل شده، اما عیسی مرادی این روزها با آگاهی از غیبت شهریار مغانلو با روحیه بالایی در تمرینات سپاهان حاضر می‌شود و امیدوار است در پایان مسابقه کسی جای خالی مهاجم اول طلایی پوشان اصفهانی و رقیب ملی‌پوش خود را احساس نکرده باشد.

دیدار سپاهان و نفت مسجد سلیمان روز جمعه از ساعت 18 در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز می‌شود.