رضایت سیمئونه باوجود توقف برابر ویارئال
رضایت سیمئونه باوجود توقف برابر ویارئال
سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید با وجود توقف برابر ویارئال از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید در هفته بیستم رقابت‌های لالیگا به مصاف ویارئال رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی سخت و نفس گیری بود. به نظرم ویارئال از بهترین تیم‌های لالیگا است. آنها از صلابت دفاعی برخوردار هستند و از نظر هجومی هم بسیار خوب هستند. توانستیم دروازه حریف را باز کنیم و فرصت های لازم را هم برای زدن گل دوم داشتیم اما سنگربان حریف بسیار خوب بود.

او ادامه داد: ویارئال به بازی برگشت و گل تساوی را زد. آنها هم فرصت های خوبی خلق کردند. در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و تا آستانه زدن گل پیروزی هم رفتیم. برابر یک تیم بزرگ بازی کردیم و نزدیک بود پیروز شویم. به نظرم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد تیم راضی هستم.

سرمربی اتلتیکو مادرید در پایان گفت: بازی سختی برای ما بود چرا که ویارئال حریف قدرتمندی بود. با این حال برابر این تیم فرصت های خوبی را خلق کردیم. به نظرم هر دو تیم برنده این بازی بودند.

اتلتیکو مادرید با تساوی در این بازی 33 امتیازی شد تا اختلافش با رئال صدرنشین به 16 امتیاز برسد این درحالی است که ویارئال با 29 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.