ابراز رضایت و خوشحالی آنچلوتی بعد از پیروزی در آغاز لالیگا
ابراز رضایت و خوشحالی آنچلوتی بعد از پیروزی در آغاز لالیگا
رئال مادرید درحالی که در نیمه نخست برابر آلمریا با یک گل عقب بود اما در نهایت دو گل به ثمر رساند تا پیروز این بازی حساس شود. کارلو آنچلوتی از این پیروزی تیمش ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته نخست رقابت‌های لالیگا به مصاف آلمریا رفت.

این بازی در نیمه نخست با یک گل به سود آلمریا به پایان رسید. در دقیقه ۷ رئال مادرید غافلگیر شد و دروازه این تیم باز شد.

آلمریا نیمه نخست را با پیروزی برابر رئال مادرید به رختکن رفت اما در نیمه دوم شاگردان آنچلوتی جبران کردند و دو گل به ثمر رساندند.

در دقیقه ۶۱ لوکاس واسکز گل تساوی را برای رئال به ثمر رساند. این پایان کار نبود و داوید آلابا در دقیقه ۷۵ گل پیروزی را برای رئالی‌ها به ثمر رساند تا شاگردان آنچلوتی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورند و در همان هفته نخست غافلگیر نشوند.

کارلو آنچلوتی از نمایش تیمش در این بازی و کسب سه امتیاز ابراز رضایت کرد.

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را بد آغاز کردیم و خیلی زود دروازه ما باز شد. طبیعی بود که در اذیت شویم. بعد از آن که آلمریا گل زود هنگامی به ثمر رساند شرایط بسیار سخت و پیچیده شد. آن‌ها به بازی دفاعی روی آوردند و همه فضاها را بستند.

او ادامه داد: به شوت‌زنی روی آوردیم اما نیمه نخست شکست خوردیم. در نیمه دوم حریف خسته شد و این باعث شد تا کار برای ما آسان شود. کنترل بازی را به دست گرفتیم.

آنچلوتی درباره گل آلابا گفت: قرار است که بنزما یا کروس ضربات آزاد را بزنند اما آلابا با اعتماد به نفس بالا پشت توپ قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. بازیکنان ما عملکرد خوبی در این بازی داشتند با شایستگی به سه امتیاز دست پیدا کردیم. خوشحالیم که در هفته نخست غافلگیر نشدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

او در پایان گفت: آسنسیو بازیکن رئال است و در تیم ماندنی شد. او باید گذشته را فراموش کند و نهایت تمرکزش را روی فصل جاری گذارد. واسکز هم جزئی از مجموعه رئال است. او از بازیکنانی است که همواره آماده خدمت است و خوشحالم که در دیدار امشب بسیار خوب کار کرد و گل زد. او گل بسیار مهمی برای ما به ثمر رساند. درباره هازارد هم باید بگویم که او خوب بازی می‌کند اما یک رقیب به نام وینیسیوس دارد که او هم بسیار خوب است.