ابراهیمی جزو بازیکنان برتر الوکره شد
ابراهیمی جزو بازیکنان برتر الوکره شد
کاپیتان سابق استقلال با نمایشی عالی برای الوکره جزو بازیکنان برتر میدان انتخاب شد.

به گزارش حاشیه ورزش ، شب گذشته الوکره در مرحله یک چهارم نهایی جام امیر قطر در خانه الریان به میدان رفت و این بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید تا این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شود. در این ضربات، الوکره با نتیجه 5 بر 4 پیروز و راهی نیمه نهایی جام امیر قطر شد.

در این بازی امید ابراهیمی کاپیتان سابق استقلال نمایشی خیره کننده از خود نشان داد و 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. او در دقیقه 54 گل سوم و زیبایی را برای تیمش به ثمر رساند و ضربه پنالتی خود را هم در ضربات پنالتی به گل تبدیل کرد. این بازی دربی ایرانی های قطر هم به شمار می رفت چون شجاع خلیل زاده برای الریان بازی می کند و در این بازی هم 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

شبکه «الکاس» قطر در تحلیل این بازی ابراهیمی را جزو بازیکنان برتر میدان معرفی کرد و با انتشار ویدئویی شادی و پایکوبی بازیکنان الوکره به همراه هوادارانش بعد از شکست الریان و راهیابی به نیمه نهایی جام امیر قطر را به نمایش گذاشت.

ابراهیمی فصل گذشته بعد از 3 فصل حضور در الاهلی و بازی های تاثیرگذار در این تیم راهی الوکره شد. این تیم قطری اکنون در رده سوم جدول لیگ ستارگان قرار دارد و در این فصل تحول بزرگی در این تیم رخ داده و نتایجی عالی در تاریخش کسب کرده است.