ابراهیمی: فوتبال ایران را به شکل مناسبی به جهان نشان خواهیم داد
ابراهیمی: فوتبال ایران را به شکل مناسبی به جهان نشان خواهیم داد
امید ابراهیمی عنوان کرد او و هم تیمی‌هایش امیدوارند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عملکرد خوبی داشته باشند و به نتایج مورد نظر هواداران ایرانی دست پیدا کنند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از فیفا، تیم ملی فوتبال ایران ارادوی آمادگی خود را برای حضور در جام جهانی شروع کرده است و اکنون منتظر حضور بازیکنان لژیونر است تا با نفرات کامل عازم قطر شود.

امید ابراهیمی، بازیکن ۳۵ ساله تیم ملی فوتبال ایران گفت: در اردوی فعلی برای جام جهانی ۲۰۲۲، بازیکنان به خوبی آماده می‌شوند و شرایط خوبی حکم فرماست.

ابراهیمی گفت بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا فوتبال ایران را به شکل مناسبی به جهانیان نشان دهند. وی با اشاره به حضور بازیکنان ایرانی باشگاه‌های خارجی گفت: این تیم منتظر است تا در روزهای آینده و قبل از سفر به دوحه بقیه بازیکنان را داشته باشد و بتوانیم کامل شویم و به قطر سفر کنیم.

این بازیکن اضافه کرد که می‌خواهد خوب بازی کند و تیمش را به خوبی جلو ببرد اما این کار آسانی نخواهد بود زیرا آن‌ها مقابل تیم‌های بزرگ زیادی بازی خواهند کرد.

ایران با هدایت کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی در گروه B با انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه است.

تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی خود را در جام جهانی برابر انگلیس برگزار می‌کند، سپس به مصاف ولز می‌رود و در بازی آخر با آمریکا روبه‌رو خواهد شد.