ابوالقاسم‌پور: قدوس روند بازی را تغییر داد/ هیچ تیمی در آسیا نمی تواند مقابل ما مقاومت کند
ابوالقاسم‌پور: قدوس روند بازی را تغییر داد/ هیچ تیمی در آسیا نمی تواند مقابل ما مقاومت کند
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با روحیه‌ای که اکنون این بازیکنان تیم ملی دارند قول می‌دهم هیچ تیمی در آسیا مقابل ما نمی‌تواند مقاومت کند.

بهنام ابوالقاسم پور در گفت‌وگو با حاشیه ورزش درباره پیروزی ایران مقابل بحرین اظهار کرد: ما توانستیم طلسم این بازی‌ها را بشکنیم و توانستیم تیمی که همیشه ناجوانمردانه مقابل ما بازی کرده و بچه‌های ما را اذیت می‌کرد، با یک بازی خوب و منطقی شکست دهیم و سه امتیاز خوبی را به دست آوریم. نیمه اول دو تیم داشتند همدیگر را ارزیابی می‌کردند و در نیمه دوم با حضور سامان قدوس در زمین روند بازی تغییر کرد.

او ادامه داد: قدوس توانست وسط زمین را دست خودش بگیرد و هدایت کند. اتفاق خیلی خوبی که امروز افتاد بازی بی نظیر زوج سردار آزمون و مهدی طارمی بود که به نظرم خیلی خوب این دو نفر دارند جا می افتند و روی نیمکت نیز جایگزین‌های خیلی خوبی داریم که می‌توانند در خط حمله هم موثر باشند. بازیکنانی مثل ترابی و قائدی بسیار جایگزین‌های خوبی هستند. در ادوار گذشته تا به حال چنین لژیونرهایی نداشتیم و به نظرم بسیار خوب کار کردند و دل مردم شاد شد.

بازیکن سابق پرسپولیس با بیان این‌که طلسم شکسته شد و امیدوارم دفعه‌ دیگر این میزبانی را از ما نگیرند، گفت: دیگر فکر نمی‌کنم بحرین تیمی باشد که ما را به این راحتی‌ها و حتی با بازی ناجوانمردانه شکست دهد. اسکوچیچ هم در بازی‌های گذشته دوستانه توانست تیم ملی را به خوبی ارزیابی کند و از چند سیستم استفاده کرد. به نظر من باتوجه به شناختی که روی بازیکنان دارد، می‌تواند برای تیم‌ ملی‌مان خوب باشد.

او درباره ادامه رقابت‌ها گفت: ان‌شاءالله بازی‌های بعد را هم به همین صورت کار کنند و بازی‌ها را راحت نگیرند. با روحیه‌ای که اکنون این بازیکنان دارند قول می‌دهم هیچ تیمی در آسیا مقابل ما نمی‌تواند مقاومت کند. تیم ما خیلی خوب است و عراق برای ما مشکل ساز نمی‌شود. ان‌شاءالله در هر دو بازی آینده با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را کسب می‌کنیم و در نهایت با سرافرازی به کشورمان برمی‌گردیم.