اتفاق عجیبی که دو بار برای لیونل مسی رخ داد
اتفاق عجیبی که دو بار برای لیونل مسی رخ داد
اشک و گریه ستاره آرام و درونگرای آرژانتینی در کمتر از یک ماه دو بار بر گونه هایش جاری شد.

به گزارش حاشیه ورزش، در حالیه به نظر می رسید بارسلونا برای تمدید قرارداد با لیونل مسی به توافق قطعی دست یافته و به زودی خبر رسمی آن نیز منتشر خواهد شد، به یکباره این باشگاه اعلام کرد قادر به ثبت قرارداد جدید با ستاره 34 ساله خود نیست و لیونل مسی بعد از دو دهه از این باشگاه جدا خواهد شد. مسی در نشست خبری خود برای اعلام رسمی این خبر گریه کرد و البته این اتفاق حدود یک ماه قبل و در تاریخ 11 ژوئن نیز به علت دیگری رخ داده بود.

البته اولین بار گریه لیونل مسی از شدت شادی و خوشحالی درآمد. بعد از برتری 0-1 در فینال کوپا آمه ریکا مقابل تیم ملی برزیل بود که این تاره تکنیکی روی زمین زانو زده و از خوشحالی گریه کرد. لیونل مسی برای اولین بار در طول دوران ورزشی خود موفق به کسب یک عنوان در رده ملی شده و بالاخره بر طلسم ناکامی های متوالی خود با لباس تیم ملی آرژانتین غلبه کرده بود.

اما دومین بار گریه لیونل مسی از شدت ناراحتی و شوک جدایی از بارسلونا بود. در حالیکه به نظر می رسید تمامی مقدمات برای تمدید قرارداد او با بلوگرانا فراهم شده، به یکباره این باشگاه خبر از جدایی لیونل مسی داد تا او در همان بدو ورود به آخرین نشست خبری خود در باشگاه بارسلونا، کنترل خود را از دست داده و گریه بکند. این اتفاق چند بار در طول مراسم تکرار شد تا شاهد یکی از دراماتیک ترین جدایی های تاریخ فوتبال باشیم. این در حالیست که لیونل مسی اصولا انسانی درونگرا بوده و خیلی احساسات خود را بروز نمی دهد.

  • منبع خبر : ورزش سه