اتفاق مثبت به سود تیم ملی فوتسال و لیگ برتر
اتفاق مثبت به سود تیم ملی فوتسال و لیگ برتر

با تعویق مسابقات مقدماتی و نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا فرصت خوبی برای تیم ملی و تیم‌های باشگاهی فراهم شده است. به گزارش حاشیه ورزش، کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین تغییرات ایجاد شده در مسابقات قهرمانی این قاره را در بخش‌های مختلف اعلام کرد و با پیشنهاد کمیته فوتسال AFC و پذیرش کمیته اجرایی، مسابقات مقدماتی […]

با تعویق مسابقات مقدماتی و نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا فرصت خوبی برای تیم ملی و تیم‌های باشگاهی فراهم شده است.

به گزارش حاشیه ورزش، کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین تغییرات ایجاد شده در مسابقات قهرمانی این قاره را در بخش‌های مختلف اعلام کرد و با پیشنهاد کمیته فوتسال AFC و پذیرش کمیته اجرایی، مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا که قرار بود ۱۳ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ (از ۲۱ مهر تا ۲ آبان) برگزار شود، به ۱ تا ۱۵ اپریل ۲۰۲۲ (۱۲ تا ۲۶ فروردین ۱۴۰۱) موکول شد.

همچنین مرحله نهایی این مسابقات که قرار بود ۱۶ تا ۲۷ فوریه ۲۰۲۲ (۲۷ بهمن تا ۸ اسفند ۱۴۰۰) به میزبانی کویت برگزار شود، به ۲۵ سپتامبر تا ۲۰ اکتبر ۲۰۲۲ (۳ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۱) موکول شد.

با لغو این مسابقات هم برنامه فشرده تیم ملی و هم برنامه لیگ برتر دچار تغییراتی خواهد شد.

پیش از این قرار بود تیم ملی پس از جام جهانی بلافاصله در مسابقات مقدماتی آسیا شرکت کند که لغو این بازی‌ها باعث شد تا تیم ملی پس از بازگشت از جام جهانی فرصت استراحت کافی داشته باشد.

از سوی دیگر برگزاری مرحله نهایی این رقابت ها در بهمن و اسفند امسال هم باعث فشردگی برنامه‌های تیم ملی شده بود که این رقابت‌ها هم به تعویق افتاد. همچنین با این اتفاق فرصت برای برگزاری بهتر و با کیفیت تر لیگ برتر هم فراهم است و احتیاجی نیست پس از بازی های جام جهانی مسابقات به دلیل حضور تیم ملی در دو تورنمنت تعطیل یا فشرده برگزار شود که این اتفاق نیز خبری خوب برای تیم‌های باشگاهی خواهد بود.