اتوماسیون قهرمان والیبال برق خراسان شد
اتوماسیون قهرمان والیبال برق خراسان شد
همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و بزرگداشت شهدای برق خراسان مسابقات والیبال قهرمانی مدیران و کارکنان برق خراسان در مجموعه مجهز ورزشی برق مشهد به مدت ۵شب برگزار شد و درنهایت تیم یکدست اتوماسیون برق خراسان با درخشش عباس عارفی و رضا فتاحی و با رهبری و هدایت مهندس سویزی و بدون شکست برسکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رضوی و حراست برق خراسان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

 

به گزارش حاشیه ورزش

در این مسابقات باید از بازی‌های خوب مهدی قشقایی و صالح قالیباف و کمال رضایی مهندس خالصی و علی قاضی‌زاده مهندس شکوهی و ولی نژاد و حضور پیشکسوت والیبال خراسان محمدرضایی و سید علوی پدرامین علوی و مسعودشفیعی و مهدی موسوی و احمدسلامی راد پیشکسوتان فوتبال خراسان اشاره کرد.
علی قاضی‌زاده مدیر تربیت‌بدنی برق خراسان گفت المپیاد ورزشی بین مدیران و کارکنان و خانواده‌های برق خراسان در رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد و امسال هم خوشبختانه مسابقات با استقبال خوب علاقمندان مواجه شد و با حمایت تمام و کمال مدیرعامل ورزش دوست برق خراسان المپیاد ورزشی برگزار شد.
وی افزود امکانات موجود در مجموعه ورزشی برق خراسان در طول سال در اختیار همکاران و علاقمندان به ورزش قرار دارد و تلاشمان به این است بستر خوبی برای همه فراهم کنیم.
اسامی تیم اتوماسیون :
مهندس حسن سویزی مربی و سرپرست
سیدمجیدهاشمی حسین هوشمند حسین کرباسی احمد سویزی خلیل داودی نسب
عباس عارفی رضا فتاحی سید محمدرضا کاظمی حسین زارعان شاندیز و وحید ترابران

قضاوت مسابقات بر عهده بهروز سالاری پیشکسوت والیبال خراسان و امیررضا مهدیزاده و با نظارت و همراهی خوب حمامی معاون تربیت‌بدنی برق بود.