احتمالا به خاطر کمبود بازیکن؛ ۲ بازیکن لیست خروجی به تمرینات استقلال برگشتند!
احتمالا به خاطر کمبود بازیکن؛ ۲ بازیکن لیست خروجی به تمرینات استقلال برگشتند!
دو بازیکن که در لیست خروج استقلال قرار گرفته بودند، بار دیگر به تمرینات تیم آبی برگشتند و این شاید به خاطر کمبود بازیکن در اردوی تیم جواد نکونام است

به گزارش حاشیه ورزش چند روز پیش اعلام شد باشگاه استقلال با توجه به کاهش سهمیه بزرگسالان تیم و هم‌چنین داشتن بازیکن در برخی از پست‌ها از امید حامدی‌فر، آرمان رمضانی و علیرضا رضایی خواسته اردوی تیم را ترک و تیم جدید خود را به باشگاه معرفی کنند تا رضایتنامه آن‌ها برای تیم جدید صادر شود. از این جمع دیگر خبری از آرمان رمضانی نشد اما از کمپ ناصر حجازی خبر رسید امید حامدی‌فر و علیرضا رضایی هم‌چنان با تیم تمرین می‌کنند؛ شاید به این خاطر که تیم با کمبود بازیکن در اردو مواجه است و شاید هم این بازیکنان ابتدا منتظر مشخص شدن تیم‌های خود هستند تا اردوی استقلال را ترک کنند.

در این کش و قوس سجاد شهباززاده هم اردوی تیم را ترک کرده است. او هم به نظر در لیست خروجی تیم استقلال قرار گرفته است.

استقلال در خط دروازه قرارداد سیدحسین را تمدید کرده  اما چون علیرضا رضایی از سن ۲۳ سالگی عبور کرده است و در لیست بزرگسال قرار می‌گیرد، آبی‌ها قصد دارند لیست خود را با محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی‌فر پر کنند تا جای بیشتری برای جذب سهمیه بزرگسال داشته باشند. امید حامدی‌فر اما بازیکن زیر ۲۳ سال به‌شمار می رود و در صورتی در لیست تیم می‌ماند که باشگاه در جذب بازیکنان زیر ۲۳ سال موفق عمل نکند.

منبع : خبر ورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی