احتمال افزایش سهمیه کشتی‌گیران مدعی حضور در جام تختی
احتمال افزایش سهمیه کشتی‌گیران مدعی حضور در جام تختی
پس از انتقاد برخی کشتی‌گیران و هیأت‌های استانی نسبت به تدوین و اعلام لیست کشتی‌گیران واجد شرایط حضور در جام تختی، بحث احتمال افزایش سهمیه‌ها مطرح شده است.

به گزارش نخست نیوز، چهل و یکمین رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی طی روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. این در حالی است که گفته می‌شود احتمال افزایش تعداد سهمیه کشتی‌گیران برای حضور در این تورنمنت وجود دارد.

چندی پیش اسامی کشتی‌گیرانی که سهمیه حضور در جام تختی را دارند از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد اما باز هم برخی کشتی‌گیران و استان‌ها نسبت به این لیست ناراضی بوده و درخواست افزایش سهمیه را دادند.

گفته می‌شود با توجه به درخواست تجدید نظر در لیست نهایی سهمیه‌داران جام تختی، بزودی جلسه‌ای هم در این خصوص برگزار خواهد شد.

این موضوع در حالی مطرح شده که احتمال حضور تیم‌های خارجی در مسابقات جام تختی امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی بسیار ضعیف است و طبیعتاً می‌توان تعداد بیشتری از آزاد و فرنگی کاران منتخب داخلی را در این تورنمنت داخلی به میدان فرستاد. به ویژه آنکه رقابتهای جام تختی امسال با صلاحدید فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم‌های ملی به عنوان انتخابی تیم اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ هم محسوب می‌شود.