احتمال بازگشت سلیمانی به فدراسیون ژیمناستیک؟
احتمال بازگشت سلیمانی به فدراسیون ژیمناستیک؟
محسن سلیمانی دبیر اسبق فدراسیون ژیمناستیک قرار است دوباره به عنوان دبیر این فدراسیون معرفی شود.

به گزارش حاشیه ورزش ، محسن سلیمانی که در زمان ریاست زهرا اینچه درگاهی سمت دبیری فدراسیون ژیمناستیک را برعهده داشت در زمان سرپرستی حمید احمدی کنار رفت و مقداد قلندرپور جایگزین او شد. قلندرپور تا چند روز گذشته هم به عنوان دبیر به کار خود ادامه داد اما به دلایلی از اوایل شهریور از سمت خود استعفا داد. اکنون گفته شده قرار است محسن سلیمانی دبیر اسبق این فدراسیون به عنوان دبیر مجمع انتخابات فدراسیون معرفی شود و امور ثبت نام از کاندیداها را انجام دهد.

مقداد قلندرپور دبیر سابق فدراسیون ژیمناستیک درباره شائبه بازگشت محسن سلیمانی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: من هم در گروه‌های مجازی دیدم. اگر این اتفاق بیفتد قانونی است. یعنی کاری خارج از قانون انجام نمی‌شود. اساسنامه فدراسیون جهانی این موضوع را تعریف کرده است. اگر انتخاباتی قرار باشد انجام شود باید قانون قبلی، اساسنامه، دبیر و اعضای قبلی کارها را انجام دهند. در قوانین فدراسیون جهانی سرپرست را قبول ندارند. برای برگزاری مجمع انتخاباتی و ثبت‌نام ها باید دبیر مجمع اقدام کند. چون تاکنون فدراسیون ژیمناستیک بلاتکلیف بوده این تصمیم گرفته شده که سلیمانی به عنوان دبیر فدراسیون و دبیر مجمع انتخاباتی با هماهنگی وزارت و فدراسیون جهانی به فدراسیون برگردد. اسم سلیمانی به عنوان دبیر در فدراسیون جهانی ثبت شده است و این بازگشت چیزی خارج از قانون نیست.

دبیر سابق فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که علت استعفای شما هم همین موضوع بوده است، گفت: خیر اصلا موضوع استعفای من مربوط به این موضوع نیست. من از اوایل شهریور استعفا داده‌ام اما این موضوع امروز مطرح شده است. علت استعفای من موارد دیگری است. سرپرست جدید که آمده است نیروهای خود را دارد و اختیارات من کم شده بود. من از نظر فنی مثمرثمر نبودم. از طرف دیگر من رییس هیات خوزستان هم هستم و قرار بود یک نامه به من بدهند که من مامور به خدمت باشم که به گفته مرزوقی، وزارت ورزش قبول نکرده است. من هم نخواستم بمانم و استعفا دادم. هیچ حاشیه و داستانی نبود.