احداث ساختمان جدید دوچرخه‌سواری، از نمایش تا واقعیت/ پرنده هم پر نمی‌زند!
احداث ساختمان جدید دوچرخه‌سواری، از نمایش تا واقعیت/ پرنده هم پر نمی‌زند!

برخلاف اینکه فدراسیون مدتی پیش اعلام کرد ساخت بنای ساختمان جدید فدراسیون مجددا آغاز شده است اما اکنون یک کارگر هم در آن مشغول به کار نیست. به گزارش حاشیه ورزش، در سال ۹۸ واحدهای فدراسیون دوچرخه سواری در خیابان ورزنده فروخته شد، به امید اینکه ساختمات بزرگ و جدیدی در مجموعه آزادی و در […]

برخلاف اینکه فدراسیون مدتی پیش اعلام کرد ساخت بنای ساختمان جدید فدراسیون مجددا آغاز شده است اما اکنون یک کارگر هم در آن مشغول به کار نیست.

به گزارش حاشیه ورزش، در سال ۹۸ واحدهای فدراسیون دوچرخه سواری در خیابان ورزنده فروخته شد، به امید اینکه ساختمات بزرگ و جدیدی در مجموعه آزادی و در کنار پیست دوچرخه سواری احداث شود. همان زمان نیز بخش اداری فدراسیون به کمپ تیم های ملی منتقل شد و چندین اتاق را از مجموعه تیم های ملی گرفت.

کلنگ ساخت آن بهمن ۹۸ توسط معاون وزیر زده شد و اعلام شد نهایتا این ساختمان در بهمن ۹۹ به بهره داری می رسد اما اکنون وارد سومین ماه از سال ۱۴۰۰ می شویم و هنوز خبری از بهره برداری ساختمان نیست.

در اولین گام، مدیریت قبلی فدراسیون هزینه ها را درست پیش پیش بینی نکرد و خیلی زود با کمبود پول مواجه شد و در زمانی هم که دنبال پول بود دوره فدراسیون به پایان رسید و عملا ساخت وساز متوقف شد. پس از چندین ماه توقف ساخت و ساز در فروردین ماه اعلام شد وزارت ورزش یک میلیارد به فدراسیون داده است و سپس فدراسیون با گذاشتن چند عکس عنوان کرد که ساخت بنای فدراسیون مجددا آغاز شده است.

در این میان سرپرست فدراسیون در واکنش به حضور یک فرد از حوزه رزمی به عنوان مشاور در فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد که قرار است از توانایی او در تکمیل شدن ساختمان استفاده شود اما هیچ وقت مشخص نیست چه زمانی از توانایی این فرد استفاده شده است و حضورش چه کمکی به روند اتمام ساختمان کرده است.
اکنون نیز کافی است سری به ساختمان فدراسیون بزنید حتی یک کارگر هم مشغول به کار نیست و همه چیز به حال خود رها شده است.

شاید یکی از دلایل ان این باشد که انتخابات فدراسیون پنجم خرداد برگزار می شود و همه کار را رها کرده اند تا رییس جدید فدراسیون تمام ویرانه های دوچرخه سواری از نداشتن تجهیزات و پشتوانه گرفته تا بی مکانی فدراسیون را از نو بسازند. آنچه مشخص است رییس جدید فدراسیون باید پشتوانه مالی قوی داشته باشد تا بتواند این ساختمان نیمه کاره که میراثی از فدراسیون قبلی است را به پایان برساند.

وضعیت حال حاضر ساختمان فدراسیون