احضار سرپرست مسلح لیگ یک به کمیته انضباطی
احضار سرپرست مسلح لیگ یک به کمیته انضباطی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدیر تیم گل ریحان البرز را مجددا به این کمیته احضار کرد.

به گزارش حاشیه ورزش، محمد زارع فومنی مدیر تیم گل ریحان البرز که بخاطر همراه داشتن اسلحه در جریان مسابقه این تیم در فصل اخیر لیگ یک مقابل شهرداری آستارا و جنجال‌هایی که برپا کرد، با محرومیت دو ساله مواجه شده بود، مجددا به کمیته انضباطی احضار شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آخرین رای خود برای زارع فومنی عنوان کرده بود که او از تمام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ممنوع است و ۵۰۰ میلیون ریال نیز باید جریمه نقدی بدهد، اما مدیر تیم گل ریحان البرز همچنان به فعالیت‌اش در فوتبال ادامه داد.

دو روز قبل تصویری از این سرپرست متخلف در کنار مهدی شیری، بازیکن پیشین پرسپولیس برای معرفی وی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم دسته دومی منتشر شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنش نشان داد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: «با توجه به اخبار منتشره در سایت “ورزش سه” مبنی بر تعیین سرمربی از سوی محمد زارع کشتی فومنی از منتسبین تیم گل ریحان البرز که به موجب دادنامه کمیته انضباطی فدراسیون به دو سال محرومیت از تمام فعالیت فوتبالی شده و نظر به اینکه رای صادره قابل اجراست، در نتیجه به لحاظ استنکاف محکوم علیه از اجرای دادنامه ، مقرر گردید جلسه‌ای روز دوشنبه ۲۵ مردادماه در کمیته انضباطی برگزار شود.»

  • منبع خبر : ورزش سه