احمق نیستیم که خود را قهرمان بدانیم
احمق نیستیم که خود را قهرمان بدانیم
سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی به ستایش از کوین دی بروین پرداخت و او را یک بازیکن و انسان خاص توصیف کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از دیلی میل، منچستر سیتی در هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با ۳ گل برایتون را در هم کوبید تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول به صدر جدول رده بندی برگردد.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: آزمون خوبی برای ما بود و کاملا سربلند خارج شدیم. ما برابر برایتون درحالی پیروز شدیم که اصلا اجازه خودنمایی به حریف ندادیم. برایتون تیم باکیفیتی بود اما ما اجازه ندادیم که آنها کیفیت خود را نشان دهند و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: تیم مصدومان زیادی دارد. جاناتان آکه دچار التهاب زانو شد و جان استونز هم خسته بود با این حال روبن دیاز برای دقایقی بازی کرد که این امیدوار کننده بود. دیاز ۷ هفته بود که دور از میادین بود. حضور او در این بازی مهم بود. او از نظر ذهنی بسیار قوی است.

گواردیولا در ستایش از دی بروین گفت: عجب خریدی برای باشگاه بوده است. من باید به سران باشگاه به خاطر جذب چنین بازیکنی تبریک بگویم. وقتی دی بروین آماده باشد نمی‌توان او را متوقف کرد. او یک بازیکن و انسانی خاص است و خوشحالم که چنین بازیکنانی را در اختیار دارم.

سرمربی منچستر سیتی درباره شانس بالای تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: احمق نیستیم که خود را قهرمان بدانیم. ما و لیورپول رقابت شدیدی داریم. اگر در همه بازی ها پیروز شویم قهرمان خواهیم شد اما اگر لغزش داشته باشیم صدر را به لیورپول می دهیم. پس باید تلاش کرد و با نهایت تمرکز ادامه داد.