ادامه رقابت ازبکستان و عربستان/ تنور مصاف ایران و عراق داغ شد
ادامه رقابت ازبکستان و عربستان/ تنور مصاف ایران و عراق داغ شد
در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا، رقابت‌ تیم‌های ازبکستان و عربستان در گروه D به هفته پایانی کشیده شد و دیدار تیم‌های اردن و کویت با تساوی به پایان رسید.

به گزارش حاشیه ورزش در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا، دو تیم عربستان و سنگاپور به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر تیم عربستان به پایان رسید. همچنین تیم ازبکستان در این گروه با یک گل یمن را شکست داد.

با این نتیجه، ازبکستان با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم این جدول قرار گرفت و عربستان با ۱۷ امتیاز صدرنشین این گروه شد تا تکلیف صدرنشین به هفته پایانی کشیده شود.

در گروه B رقابت‌ها دیدار تیم‌های کویت و اردن با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این تساوی از این جهت اهمیت دارد که اردن از تیم‌هایی است که برای صعود به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم با سایر تیم‌ها رقابت می‌کند و در صورت تساوی تیم ملی ایران برابر عراق در دیدار پایانی، اردن می‌تواند به رقیب اصلی ایران برای صعود تبدیل شود.

عراق در گروه C هنگ کنگ را با یک گل شکست داد تا تکلیف صدرنشین این گروه که ایران هم در آن است به هفته پایانی کشیده شود و مصاف ایران و عراق در بازی آخر، همه چیز را مشخص کند.

تیم عراق با ۱۷ امتیاز صدرنشین است و تیم ملی ایران با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

دیگر نتایج این هفته از رقابت‌ها به شرح زیر است:
گروه F
میانمار یک – قرقیزستان ۸
گروه A
فیلیپین ۳ – گوام صفر
چین ۵ – مالدیو صفر
گروه B
نپال صفر – استرالیا ۳
گروهG
اندونزی صفر – امارات ۵
مالزی یک – ویتنام ۲
گروه E
افغانستان یک – عمان ۲