ادعای مدافع رئال: دوست دارم کنار هاورتز بازی کنم
ادعای مدافع رئال: دوست دارم کنار هاورتز بازی کنم
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، مشتاق است که بار دیگر با کای هاورتز هم‌تیمی باشد.

به گزارش حاشیه ورزش 

رئال مادرید همچنان به دنبال یافتن جانشینی برای کریم بنزما است و امیدوار است که بتواند هرچه زودتر بازیکن مدنظرش را جذب کند.

گزینه‌های بسیاری به عنوان خریدهای احتمالی این باشگاه اسپانیایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده‌اند اما هنوز مشخص نیست که هدف اصلی رئال برای تقویت خط حمله تیمش کدام یک از آنها خواهد بود.

هاورتز یکی از بازیکنانی است که در روزهای اخیر نامش بارها در کنار نام رئال به گوش رسیده وئ او هم مشتاق ترک چلسی و کسب تجربه جدید در باشگاهی جدید است.

رودیگر که پیش از این تجربه بازی کنار این مربی آلمانی در سطح باشگاهی و ملی را داشته، مشتاق همکاری دوباره با او در باشگاهی دیگر است.

او در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت: «من دوست دارم بار دیگر در سطح باشگاهی با هاورتز بازی کنم. متاسفانه نمی‌توانم حرف زیادی در این باره و درباره موضوع نقل و انتقالات بزنم چون نظر من تاثیرگذار نیست و باشگاه در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

هاورتز در سال 2020 با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از بایرلورکوزن به چلسی پیوست و این احتمال وجود دارد که چلسی هم با جدایی او در این تابستان موافقت کند.