اردوی خارجی قایقرانان المپیکی منتفی شد
اردوی خارجی قایقرانان المپیکی منتفی شد

اردوی ملی پوشان المپیکی قایقرانی ایران در کشور آذربایجان لغو شد و این دو ورزشکار در داخل تمرینات خود را دنبال می‌کنند. به گزارش حاشیه ورزش، قایقرانی ایران در المپیک توکیو دو سهمیه دارد که نازنین ملایی در روئینگ و علی آقا میرزایی در آبهای آرام به رقابت می پردازند. قرار بود این دو ورزشکار […]

اردوی ملی پوشان المپیکی قایقرانی ایران در کشور آذربایجان لغو شد و این دو ورزشکار در داخل تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

به گزارش حاشیه ورزش، قایقرانی ایران در المپیک توکیو دو سهمیه دارد که نازنین ملایی در روئینگ و علی آقا میرزایی در آبهای آرام به رقابت می پردازند. قرار بود این دو ورزشکار پیش از المپیک، اردویی در کشور آذربایجان داشته باشند اما برگزاری این اردو به بن بست خورد و ملی پوشان در داخل تمرینات خود را دنبال می کنند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با حاشیه ورزش در این مورد گفت: اردوی آذربایجان لغو شد چون دعوتنامه ای که می خواستیم به موقع به دست ما نرسید. از طرفی باید از ترکیه به آذربایجان می رفتیم بنابراین تشخیص داده شد که نروند، بهتر است. همچنین دیگر زمان نداریم چون ملایی باید ۲۱ تیر تهران باشد تا کارهای لازم برای اعزام به المپیک را انجام دهد.
او ادامه داد: ترکیه هم مد نظر بود که به خاطر شیوع ویروس کرونا و نگرانی که داریم تصمیم گرفتیم داخل ایران تمرین کنند، بهتر است. در حال حاضر هم پیگیر هستیم تا اردویی در میانه داشته باشند و  بهترین گزینه این بود چون در شرایط شیوع ویروس کرونا، اعزام به مکان هایی که نمی دانیم چه اتفاقی می‌افتد، یک مقدار سخت است.

در مورد تعیین تکلیف قایق‌های روئینگ مانده در گمرک نیست تصریح کرد: دیشب تا دیر وقت جلسه ای را با مسئولان گمرک داشتیم و با توجه به صحبت هایی که انجام شد، قایق ها به زودی ترخیص خواهند شد.