اردوی 11 روزه سوریه برای بازی با ایران
اردوی 11 روزه سوریه برای بازی با ایران
تیم ملی فوتبال سوریه اردوی 11 روزه ای را تا دو روز پیش از مصاف با ایران، در کشور اردن برگزار می کند.

به گزارش “حاشیه ورزش “، کادر فنی تیم ملی فوتبال سوریه به سرپرستی نزار محروس تصمیم گرفتند بین 20 تا 31 ماه آگوست (29 مرداد تا 9 شهریور) یک اردویی را در فضایی بسته و به دور از چشم خبرنگاران در کشور اردن برپا کند.

وب سایت کووورة عربستان با اعلام این خبر نوشته است: این اردوی آمادگی برای دیدار با ایران در دوم ماه سپتامبر (11 شهریور)، در چارچوب مرحله سوم و پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر است.

کاروان تیم ملی فوتبال سوریه در ورزشگاه القویسمه (ملک عبدالله ثانی اردن) مستقر شده است و اردوی فعلی خود را در آنجا سپری می کند. نزار محروس در لیست اولیه خود از 62 بازیکن از جمله عمر خریبین دعوت به عمل آورد که توسط مربی قبلی یعنی نبیل معلول از تیم کنار گذاشته شده بود.

انتظار می رود در اردوی 11 روزه در کشور اردن، تعداد زیادی بازیکن لژیونر سوریه از جمله عمر السومة ستاره الاهلی عربستان حضور نداشته باشند چرا که این اردو خارج از تقویم فیفا دی برگزار می شود و باشگاه های ستاره های تیم ملی سوریه، اجازه جدایی به بازیکنان خود نمی دهند.

در لیست 62 نفره نزار محروس بازیکنان زیادی از جمله 7 دروازه بان حضور داشتند و سرمربی تیم ملی سوریه برای حضور در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، باید لیست خود را خلوت تر کند.