ازبک صفر. ایران یک: جام خونین در قلعه تاشکند
ازبک صفر. ایران یک: جام خونین در قلعه تاشکند
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر میزبان پرستاره و مدعی ازبکستان در خانه‌اش، نخستین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم وارد شد؛ اما طلسم جام نگرفتن قلعه‌نویی هم پس از ده سال پاره شد

به گزارش حاشیه ورزشی؛تیم ملی ایران با پیروزی در فینال جام کافا مقابل میزبان خود ازبکستان، به قهرمانی در اولین دوره مسابقات آسیای مرکزی دست یافت

فوتبال ایران در رده ملی پس از پانزده سال به یک جام هرچند کوچک اما روحیه بخش دست یافت.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نهایی تورنمنت کافا از ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه پر از تماشاگر بنیادکار تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان قلعه‌نویی پایان یافت.

سردار آزمون در دقیقه ۴۸ این مسابقه زننده تک گل شاگردان قلعه‌نویی بود تا تیم ملی کشورمان، عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال آسیای مرکزی (کافا) را کسب کند.

خامروبکوف و شکوروف از ازبکستان و مهدی طارمی و رامین رضاییان از لونیکوف، داور روس این مسابقه کارت زرد گرفتند. همچنین محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی فوتبال با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۹۰ از زمین مسابقه اخراج شد.

کسب این جام برای تیم ملی چندان راحت و بدون تلفات نبود. سه بازیکن ایران در این مسابقه از ناحیه سر و صورت دچار خونریزی شدند. علیرضا بیرانوند، سعید عزت‌اللهی و محمد محبی در این بازی پر برخورد دچار ضربه شدید و خونریزی شدند.

منبع :تابناک 

  • منبع خبر : تابناک