از بازگشت معروف و موسوی تا جذب ستاره‌ها
از بازگشت معروف و موسوی تا جذب ستاره‌ها
مربی تیم پیکان در مورد حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت همه مصمم هستیم تا با تیمی قوی و خوب راهی مسابقات شویم و قهرمانی را کسب کنیم.

به گزارش حاشیه ورزش، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت با حضور هشت تیم آسیایی برگزار می‌شود و تیم‌های پیکان و مقاومت شهداب یزد هم نماینده‌های ایران در این مسابقات هستند.

باشگاه پیکان برای حضور در این رقابت‌ها با محمد موسوی و سعید معروف دو ستاره والیبال به توافق رسیده و موسوی چند روزی است که در تمرینات این تیم حاضر می‌شود.

همچنین حضور اروین انگاپت، ستاره فرانسوی والیبال و نیمیر عبدالعزیز، پشت خط زن سرشناس هلندی در تیم پیکان برای جام باشگاه‌های آسیا قطعی شد.

رضا مومنی مقدم، مربی تیم پیکان در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت آماده‌سازی این تیم اشاره و بیان کرد: در مسابقات لیگ برتر دوم شدیم اما میزبانی مسابقات آسیا را گرفتیم. مدیرعامل و تمام عوامل تیم مصمم هستند که با تیمی بسیار قوی و خوب راهی مسابقات شویم و قهرمانی را کسب کنیم اما تیم‌های خوبی مثل شهداب، سانتوری سانبردز ژاپن و الریان قطر حضور دارند. به همین دلیل سطح مسابقات خیلی بالا است.

او افزود: پیکان هم از انگاپت و عبدالعزیز که دو بازیکن سرشناس دنیا هستند، استفاده می‌کند. علاوه بر این سعید معروف و محمد موسوی را هم به عنوان نیروی کمکی گرفته تا بتوانیم با تمام توان در این مسابقات شرکت کنیم و نتیجه بگیریم.

مربی تیم پیکان در مورد حضور بازیکنان بزرگ در این تیم گفت: این مسابقات بحث سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها برای برند خودشان است و طبیعتا هر باشگاهی سعی می‌کند بهترین ترکیب را در مسابقات داشته باشد. به نظرم ورود این بازیکنان در ایران و حضور در جام باشگاه‌ها سطح رقابت‌ها را بالا می‌برد و نگاه جهان به سمت آسیا برمی‌گردد.

او افزود: این کار بسیار خوبی است که پیکان پیش قدم شده و برای اولین بار با بازیکنان سطح اول جهان قرارداد می‌بندد. برگزاری مسابقات والیبال در ایران و با حضور بازیکنان سطح بالا برای علاقمندان به والیبال انگیزه ایجاد می‌کند.

مومنی مقدم در مورد شانس پیکان برای قهرمانی آسیا گفت: شهداب یزد هم به فکر است و در حال جذب بازیکنان خارجی خوبی است. تیم‌های ژاپن و قطر هم بازیکنان خوبی دارند و حس می‌کنم سطح بازی‌ها خوب و بالا خواهد بود.