از ریاست پرحاشیه بدنسازی تا غیبت در لیگ کشتی
از ریاست پرحاشیه بدنسازی تا غیبت در لیگ کشتی
دی‌ماه سال گذشته بود که عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون پرورش اندام انتخاب شد اما پیش از آن، ریاست سازمان لیگ کشتی را برعهده داشت. با وجود اینکه خیلی‌ها منتظر بودند بعد از ریاست فدراسیون بدنسازی، از کشتی کنار برود اما تاکنون این اتفاق رخ نداده که همین انتقادات زیادی را باعث شده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، نصیرزاده در مدت زمان ریاست خود در فدراسیون بدنسازی با حاشیه‌های زیادی دست به گریبان بود که آخرین آنها مربوط به درگیری دو ملی‌پوش بعد از مسابقات جهانی و عدم بازگشت دو ورزشکار دیگر از اسپانیا بود. در پایان رقابت‌های بدنسازی قهرمانی جهان، دو ملی‌پوش کشورمان هنگام عزیمت به فرودگاه برای بازگشت، در اتوبوس با یکدیگر درگیر شدند.

از طرفی همزمان با مسابقات بدنسازی قهرمانی جهان، لیگ کشتی نیز برگزار شد؛ این در حالیست که نصیرزاده به عنوان رئیس در سالن حضور نداشت چون در همان زمان در اسپانیا بود و بیشتر امور مربوط به لیگ را عبدالله فتوحی به عنوان دبیر سازمان لیگ انجام می‌داد. به نظر می‌رسد تداخل برنامه‌های نصیرزاده در دو فدراسیونی که هیچ ارتباطی با هم ندارند، باعث شده تا مشکلات وی و همینطور فدراسیونی که ریاست آن را برعهده دارد، روز به روز بیشتر شود. باید دید با این اتفاقات اخیر وی از کشتی جدا خواهد شد یا خیر؟

در گزارشی به حضور یک دو تابعیتی در فدراسیون بدنسازی اشاره کرده بود. این دو تابعتی علی تبریزی قهرمان سابق پرورش اندام است که خیلی از عناوین خود را در دوران قهرمانی با پرچم قطر به دست آورده است. وی هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی است.