طی مراسمی از سوی فدراسیون تیروکمان، کمانداران شرکت کننده در بازی‌های المپیک و پارالمپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک روز دوشنبه (۱۹ مهر) مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش، طی مراسمی که روز دوشنبه (19 مهر) در هتل پارسیان آزادی برگزار می‌شود، با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و سایر مسوولین ورزش کشور از مدال آوران پاراتیروکمان و میلاد وزیری تنها نماینده تیروکمان در بازیهای المپیک توکیو تجلیل به عمل خواهد آمد.

در این مراسم که ساعت ۱۸ روز دوشنبه توسط فدراسیون تیروکمان برگزار می‌شود، از زهرا نعمتی دارنده مدال طلا ریکرو زنان و رمضان بیابانی دارنده مدال نقره کامپوند مردان در پارالمپیک توکیو و محمدرضا زندی، فرزانه عسگری، علی سینا منشازاده (کامپوند زنان و مردان) و غلامرضا رحیمی ریکرو مردان و همچنین میلاد وزیری تجلیل خواهد شد.

همچنین در جریان این مراسم از شهرزاد اللهیاری تنها داور ایران در پارالمپیک توکیو و حسین نصیری نژاد داور بین المللی ایران که در مسابقات جهانی تیروکمان در آمریکا به عنوان داور نمونه معرفی شد نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.