از گل‌باران نماینده شیراز توسط خانه من مشهد تا رقابت سخت با سایپا
از گل‌باران نماینده شیراز توسط خانه من مشهد تا رقابت سخت با سایپا
 تیم فوتسال( خانه من )مشهد موفق شد به یک پیروزی دیگر در لیگ فوتسال بانوان دست یابد.

 

به گزارش حاشیه ورزش 

تیم فوتسال (خانه من) مشهد که در سه هفته گذشته موفق شده بود به سه برد متوالی مقابل مهر عظام تهران، آریا پاک البرز و کیمیای اسفراین دست یابد، امروز با نتیجه هشت بر یک‌بر پارس‌آرای شیراز غلبه کرد تا ۱۲ امتیازی شود.

گل‌های این بازی را ویدا نریمانی(سه بار)، شادی بهرامی، هانیه خلیلی‌زاده، سمانه فرجی و فهیمه قنبری برای خانه من به ثمر رساندند.

تیم خانه من مشهد پنجشنبه هفته آینده، سه آذرماه، در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان سایپای تهران خواهد بود.

رضا پور: سایپا یکی از مهم‌ترین رقبای ماست

مریم رضاپور، سرمربی فوتسال خانه من مشهد، در گفت‌وگو با ایسنا از عملکرد فوق‌العاده این تیم مقابل پارس‌آرا شیراز خبر داد و گفت: تیم پارس‌آرا تیمی قوی و جنگنده است اما شرایط روحی این تیم در این رقابت مطلوب نبود چراکه در دقایق نخست بازی یکی از بازیکنان اخراج و دروازه‌بان آن‌ها مصدوم شد. ضمن اینکه پارس‌آرا در رقابت پیشین خود با نتیجه سه بر یک مقابل سایپا شکست‌خورده‌ بود.

وی پارس‌آرا شیراز را از تیم‌های بااخلاق لیگ برشمرد و افزود: پس از اخراج بازیکن پارس‌آرا به علت خطای هند که مانع از ورود توپ به دروازه شد، شرایط روحی پارس‌آرا تغییر کرد تا خود را در زمین‌بازی پیدا کنند؛ خانه من توپ را وارد دروازه‌شان کرد و در کل می‌توان گفت که پارس‌آرا امروز پارس‌آرای همیشگی نبود.

سرمربی فوتسال خانه من، فولاد هرمزگان و سایپای تهران را اصلی‌ترین رقبای تیم خود برشمرد و اظهار کرد: رقابت با سایپا بسیار حساس است. این تیم، تیمی قوی و باتجربه است و مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارد؛ به گمان من یکی از سخت‌ترین رقابت‌ها بازی با سایپاست اما برای کسب عنوان قهرمانی محکوم‌به پیروزی هستیم.

 

رضاپور در خصوص عملکرد تیم خانه من گفت: تیم خانه من در سال گذشته تمام رقابت‌ها را به‌جز ۲ رقابت واگذار کرد اما امسال بازیکنان متعهد شدند که شایستگی خود را ثابت کنند. همیشه به بازیکنان متذکر می‌شویم که فراز و نشیب‌های بسیاری وجود دارد و احتمال هر اتفاقی در فوتسال هست.