استارت زدن علیپور زودتر از طارمی
استارت زدن علیپور زودتر از طارمی
علی علیپور شب گذشته با یک گل زیبا توانایی‌های خود را به رخ کشید و می‌تواند مهره قابل اعتماد این فصل ماریتیمو باشد

به گزارش “حاشیه ورزش “، علی علیپور آقای گل سابق لیگ برتر ایران پس از موفقیت‌های مختلف در لیگ ایران با پرسپولیس راه همبازی سابق خود، مهدی طارمی را پیش گرفت و راهی لیگ پرتغال شد. ماریتیمویی‌ها که پیش از این باحضور عابدزاده بازی‌های خوبی را انجام می‌دادند در این فصل روی یک ایرانی دیگر حساب باز کرده‌اند.

علیپور در هفته گذشته و در شب شکست تیمش مقابل براگا از همان دقیقه 19 نیمه اول به زمین آمد و بسیار دونده و پرتلاش بود و سرمربی‌اش را مجاب کرد در این هفته از او در ترکیب اصلی بهره ببرد.

در حالی که ماریتیمو در دقیقه 12 با یک گل از رقیبش بلننسس پیش بود، علی علیپور سه دقیقه بعد تیر خلاص را با یک گل استادانه به این تیم زد. او با جایگیری مناسب بین مدافعان، پاس در عمق هم تیمی‌اش را با زیرکی به جلو انداخت و در محوطه جریمه با کنترل توپ و در حالی که مدافعان غافلگیر شده بودند با یک شوت دقیق دروازه حریف را باز کرد.

در این بازی علی علیپور نود دقیقه بازی کرد و یکی از بهترین‌های تیمش بود. ماریتیمو در این بازی دو بر یک برنده شد تا به نوعی گل علی سه امتیازی به حساب بیاید. علیپور در این فصل مثل هم تیمی سابق‌اش، مهدی طارمی که الان در لیگ پرتغال با او رقابت دارد شماره 9 را به تن می‌کند و زود تر از او آتش بازی‌اش را در لیگ پرتغال آغاز کرده است.