استقبال فوق العاده از روز اول بلیت فروشی
استقبال فوق العاده از روز اول بلیت فروشی
در اولین روز از بلیت‌فروشی رقابتهای جام ملت‌های آسیا ۱۵۰ هزار بلیت به فروش رفته است که هواداران کشور میزبان در صدر خریداران هستند.

به گزارش حاشیه ورزش کمیته سازماندهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر اعلام کرد که اولین سری از بلیت‌های مسابقات قهرمانی قاره به فروش رسیده و در اولین روزهای آغاز بلیت فروشی، بیش از ۱۵۰ هزار بلیت فروخته شده است.

سایت «استاد الدوحه» با انتشار این خبر اعلام کرد: «بلیت‌های این بخش را افرادی از سراسر قاره آسیا خریده‌اند و استقبال خوبی از این بلیت فروشی شده است. کشورهای قطر، عربستان سعودی و هند در صدر کشورهایی بودند که بیشترین بلیت را خریده اند».

۲۴ تیم از قاره آسیا قرار است در رقابت‌های جام ملت های آسیا از ۱۲ ژانویه تا ۱۰ فوریه ۲۰۲۴ (۲۰ دی تا ۸ بهمن ۱۴۰۲) به رقابت بپردازند. این مسابقات در ۹ ورزشگاه قطر برگزار خواهد شد و قطر سومین میزبانی خود در این مسابقات را تجربه خواهد کرد.

دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بین قطر میزبان و مدافع عنوان قهرمانی و تیم ملی لبنان در ورزشگاه لوسیل با ظرفیت تقریبی ۸۸۰۰۰ صندلی برگزار می‌شود. این ورزشگاه قرار است میزبان فینال مسابقات نیز باشد.

منبع :مشرق