استقلال خوزستان در مسیر بازگشت به لیگ برتر
استقلال خوزستان در مسیر بازگشت به لیگ برتر
استقلال خوزستان شب گذشته در اهواز و در حضور پرشور تماشاگرانش نمایش خوبی در برابر ون پارس داشت و در نهایت مزد برتری خود را با دو گل گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش

با توجه به کثرت مدعیان صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم، استقلال خوزستان برای ماندن در کورس صعود نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار داشت و بر همین اساس بازی را تهاجمی آغاز کرد. شاگردان سیروس پورموسوی تا رسیدن به گل که از روی کرنر و با ضربه مدافع پیش تاخته این تیم یعنی عبدالعظیم گوگ به دست آمد، موقعیت های زیادی را به دست آوردند که به دلیل کم دقتی در زدن ضربه نهایی و در برخی از صحنه ها درخشش دروازه بان حریف آنها را از دست دادند. با این حال این بازی پایان خوشی برای آبی های اهواز به همراه داشت. به خصوص که آنها در ثانیه های پایانی بازی صاحب ضربه پنالتی شدند که این ضربه هم توسط رضا نبی زاده به گل تبدیل شد. استقلال خوزستان با این پیروزی 44 امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم فجر سپاسی که البته یک بازی کمتر انجام داده جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد. تساوی چادر ملو – سایپا و شکست خیبر خرم آباد در قزوین هم نتایجی به سود استقلال خوزستان بود.

استقلال خوزستان و بازگشت به لیگ برتر. این می تواند خبر خوبی برای فوتبالی های اهواز باشد. به خصوص که استقلال طرفداران زیادی در اهواز دارد. نکته جالب توجه در این استقلال خوزستان تغییر سبک بازی است. استقلال خوزستان در فصلی که قهرمان لیگ برتر شد، با شیوه دفاع و ضد حمله حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و بر بام فوتبال ایران ایستاد و در ادامه به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد. جالب اینکه آنروزها سیروس پورموسوی دستیار اول عبدالله ویسی بود اما تیم او اینروزها ترکیبی و روی زمین بازی می کند و برای رسیدن به گل روی موقعیت های متعدد متمرکز است. چیزی که البته پیش از این هم سیروس پورموسوی در تیم ملی جوانان و صنعت نفت آبادان نشان داده بود. اینکه به سبک بازی ترکیبی و روی زمین علاقمند است. مربی ای که حالا عملکردش در تیم صنعت نفت آبادان بیشتر به چشم خواهد آمد. به خصوص که در فصل بقای صنعت نفت چند جوانی که در تیم ملی جوانان گرد هم آورده بود، به فوتبال باشگاهی کشور معرفی کرد. جوانانی چون احمد شریعت زاده، امید حامدی فر، حسین زواره ای و …

استقلال خوزستان با این سبک از بازی و نمایشی که در برابر ون پارس داشت، نشان داد شایسته صعود به لیگ برتر است به خصوص که باشگاه به خوبی از سوی اسپانسرش حمایت می شود و دیگر دغدغه های مالی در این تیم معنی دارد. هر چند استقلال خوزستان از نظر هزینه یکی از تیم های متوسط لیگ یک به حساب می آید اما به موقع تعهدات خود را اجرا می کند که این مهمترین موضوع در فوتبال حرفه ای است.