استقلال درگیر مشکل پرسپولیس نخواهد شد
استقلال درگیر مشکل پرسپولیس نخواهد شد
باشگاه استقلال بدون شک در فصل جاری با نامه نهادهای نظارتی مبنی بر عدم پرداخت آپشن و پاداش به بازیکنان خود مواجه نخواهد شد.

به گزارش حاشیه ورزش به تازگی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت آپشن‌ها به بازیکنان و کادر فنی به خصوص یحیی گل محمدی دچار مشکل شده و این موضوع موجب قهر سرمربی تیم پرسپولیس شده است.

 یک نهاد نظارتی با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این باشگاه در طول فصل گذشته حدود ۱۸ میلیارد تومان خارج از قرارداد به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش بابت بردهای کسب شده پاداش داده و حالا دیگر از نظر قانونی اجازه ندارد آپشن‌های قراردادها را بپردازد. به عبارت دیگر از نگاه این نهاد نظارتی پرسپولیس نمی‌تواند برای هر برد خارج از قرارداد به اعضای‌ تیمش پاداش پرداخت کند و از طرف دیگر در قرارداد آنها آپشن‌هایی در نظر بگیرد و آن آپشن‌ها را پرداخت کند. حالا قرار است یحیی گل‌محمدی که چند روزی است به نشانه قهر در تمرینات شرکت نکرده، یکشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس در جلسه هیئت‌مدیره شرکت کند و پیرامون برخی مشکلات مالی و همینطور آپشن‌های قراردادها صحبت کند.

استقلال برای اینکه با مشکل مشابه مواجه نشود، در قرارداد سال جدید تنها ۲۰ درصد آپشن را برای کادر فنی و بازیکنانش در نظر گرفته است که این ۲۰ درصد هم در صورت قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و هم چنین کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می‌شود.

علی خطیر هم چنین برای اینکه موضوع سقف قرارداد موجب کسر امتیاز از تیم آبی نشود، سقف قرارداد را رعایت کرده است که البته این موضوع با انتقادهایی از سوی کادر فنی و حتی تماشاگران مواجه شده است.

منبع :خبرورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی