استقلال ساپینتو مثل فرانسه‌ «امه ژاکه»!
استقلال ساپینتو مثل فرانسه‌ «امه ژاکه»!
علی حاج‌اکبری، بازیکن پیشین استقلال درباره توقف یک بر یک آبی‌پوشان مقابل نساجی اظهار کرد: استقلال در این دیدار خوب ظاهر شد و بازی را در اختیار داشت و نهایتا روی یک اتفاق گل خورد. من این ضربات ایستگاهی را در تمرین دیده بودم و توپ روی پا می‌نشیند و به صورت شلاقی به سمت دروازه می‌رود. واقعا ایوب کلانتری ضربه غیرقابل مهاری زد. با این حال استقلال موقعیت‌های زیادی داشت.

به گزارش حاشیه ورزش

او با تمجید از عملکرد محمد محبی گفت: محبی خیلی خوب شده است. برای من جای تعجب بود که چرا در بازی‌های ابتدایی لیگ کمتر استفاده می‌شود و در تیم‌ملی نبود. باید بگویم که محبی بازیکن بزرگی است. او به خود باوری رسیده و با تفاسیری که آقای فتح‌الله‌زاده گفت، او روحیه بالایی دارد.
وی ادامه داد: مطهری مثل علی اکبریان است و با این که نه سرعتی و نه قدرتی است ولی زیاد گل می‌زند. در حق او کم لطفی می‌شود. امروز بازی خوبی از استقلال دیدم. البته با این که روزبه چشمی روزهای خوبی پس از جام جهانی داشته اما خطای بی‌موردی در میانه میدان انجام داد که استقلال گل خورد ..
او افزود: خوشحالم که استقلال به خودباوری رسیده است و می‌تواند برای هر بازی‌ای چه در تهران و چه در شهرستان برای برد حاضر شود. سال‌ها پیش مطلبی درباره فرانسه‌ی قهرمان جام جهانی ۹۸ خواندم. «امه ژاکه»، سرمربی فرانسه زمانی که در یورو ۹۶ شکست خوردند، مطلبی ارائه کرد و گفت که «۶۶۳ روز دیگر جواب همه منتقدان را می‌دهد» که منظورش جام جهانی فرانسه و قهرمانی این تیم بود. آن زمان وقتی با زیدان که صحبت می‌کردند می‌گفت به سطحی از خودباوری رسیده‌اند که همه جا برای برد می‌روند. الان فکر می‌کنم استقلال به این خودباوری رسیده است و به این تفکر رسیده‌ که می‌تواند در هر جایی برنده شود.

  • نویسنده : پدرام خسروشاهی