استقلال ملاثانی جاده‌صاف‌کن هیچ تیمی نیست!
استقلال ملاثانی جاده‌صاف‌کن هیچ تیمی نیست!
پیروزی استقلال ملاثانی امیدهای خیبر خرم آباد را برای صعود به لیگ برتر از بین برد .

به گزارش حاشیه ورزش

عزیز فریسات بعد از برد ۲-1 تیمش برابر خیبر خرم آباد در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و نهم لیگ یک، اگفت: دو تیم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. در ابتدای بازی روی یک اشتباه حریف صاحب ضربه پنالتی شد و گل خوردیم اما رفته رفته تیم مان بر بازی مسلط شد و موقعیت‌هایی نیز خلق کردیم. در نیمه اول نتوانستیم به گل برسیم. اما در نیمه دوم باتوجه به تغییر تاکتیکی که داشتیم بازیکنان مان همت کردند و یک فوتبال بسیار خوب و زیبا و همراه با ایجاد موقعیت را به نمایش گذاشتیم. خدا را شکر بازیکنانم از فرصت های ایجاد شده استفاده کردند و در نهایت برنده شدیم.

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: هر زمان بازیکنان ما در تمرینات حاضر شوند روحیه و شرایط بهتری پیدا می کنند. ما در بازی با تیم های فجر، استقلال خوزستان و شمس آذر هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشته بودیم و به هیچ تیم مدعی باج ندادیم و امتیاز گرفتیم. ما در نیم فصل ۱۷ بازیکن تیم را از دست دادیم و در واقع یک تیم کامل را از دست دادیم و همین باعث شد متضرر شویم. اگر کمی حمایت شویم من فکر می‌کنم جایگاه مان می‌تواند خیلی بالاتر از رده فعلی باشد.

وی ادامه داد: حیف است که استقلال ملاثانی درگیر یکسری مشکلات از جمله مالکیتی است. امیدوارم مشکلات سریع تر برطرف شود و مالکیت آن مشخص شود. بیشتر نفرات تیم بومی است و استقلال می‌تواند دست بازیکنان بومی را بگیرد. خدا را شکر می‌کنم تیمی وجود دارد که می‌تواند از فوتبالیست‌های بومی حمایت کند.

فریسات در پاسخ به این سوال که گویا استاندار خوزستان قرار است کمک‌هایی به استقلال ملاثانی داشته باشد، عنوان کرد: صحبت‌هایی در استانداری شده است و قول صد درصدی برای حمایت داده اند. امیدوارم بتوانند گوشه ای از مشکلات را حل کنند تا استقلال ملاثانی حداقل روی پای خود بایستد. این تیم می‌تواند بهتر از این باشد.

سرمربی استقلال ملاثانی در واکنش به سوالی در خصوص این که آیا از سوی برخی تیم‌های مدعی پیشنهاد شارژ مالی مبنی بر محکم بازی کردن برابر رقبای مستقیم شان به شما شده است؟ گفت: اول و آخر فقط برای دل خودمان فوتبال بازی می‌کنیم و دوست داریم تیم مان همیشه نتیجه قابل قبولی بگیرد. بازیکنان ما توانمند هستند و می‌توانند فوتبال زیبایی انجام دهند. درست است که مشکلاتی داریم اما بعد از برد هفته قبل برابر فجر از نظر روحی بهتر شده ایم و امشب هم با اعتماد به نفس بازی کردند.