استقلال – نساجی؛ جنگ قهرمانی در کویر
استقلال – نساجی؛ جنگ قهرمانی در کویر
دو تیم استقلال و نساجی برای فتح سوپرجام مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش حاشیه ورزش ، استقلال و نساجی، دو قهرمان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته فوتبال ایران برای فتح سوپرجام امروز (چهارشنبه) ۱۱ آبان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان ساپینتو روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و پس از پیروزی خارج از خانه مقابل هوادار پا به این مسابقه می‌گذارند. آن‌ها با ۲ اختلاف امتیاز نسبت به پرسپولیس صدرنشین با ۲۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند. آبی‌پوشان در ۵ دیدار آخر خود ۳ بار پیروز شده‌اند و ۲ بار به تساوی رسیده‌اند.

مصدومان استقلال: محمدحسین زواری و آرمان رمضانی (مصدوم)

در مقابل شاگردان مطهری پس از شکست سه بر صفر مقابل آلومینیوم پا به این مسابقه خواهند گذاشت. آن‌ها در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی را به ثبت رسانده‌اند. قائم‌شهری‌ها در ۵ دیدار گذشته خود صاحب ۳ پیروزی شدند و یک تساوی و یک شکست را نیز ثبت کردند.

مصدومان نساجی: فرزاد زامهران (احتمالی)

دو تیم پیش از این ۱۶ بار به مصاف هم رفتند که سهم استقلالی‌ها ۹ پیروزی بوده و ۵ دیدار با تساوی به پایان رسیده‌اند. همچنین نساجی تاکنون توانسته ۲ بار استقلال را شکست دهد. باشگاه نساجی نسبت به چمن ورزشگاه شهید باهنر و امکانات شهر کرمان معترض بود و خواهان رفع مشکلات میزبانی سوپرجام شد.

این دومین تقابل مطهری به عنوان سرمربی مقابل استقلال است. سرمربی نساجی پس از شکست این تیم در لیگ برتر مقابل استقلال در فکر انتقام است و می‌خواهد اولین جام خود را در اولین سال حضورش روی نیمکت یک تیم به عنوان سرمربی‌ به دست آورد. باید دید در نهایت کدام تیم سوپرجام را فتح خواهد کرد.

ملوان بندر انزلی – فولاد خوزستان؛ معوقه از هفته ششم

همچنین در یک دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر دو تیم ملوان و فولاد امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در سیروس قایقران برگزار می‌شود. پیش از این دیدار دو تیم که قرار بود شنبه ۱۹ شهریور برگزار شود، بنا به اطلاعیه سازمان لیگ به دلیل شرایط آب و هوایی انزلی لغو شد.

  • منبع خبر : ورزش سه