استقلال – هوادار با 3 هزار تماشاگر بیشتر
استقلال – هوادار با 3 هزار تماشاگر بیشتر
در جلسه هماهنگی دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان به تیم میزبان اجازه داده شد که 8 هزار بلیط به تماشاگران خود بفروشد که از این میزان 10 درصد سهم تیم میهمان خواهد بود.

به گزارش حاشیه ورزش

بلیط فروشی برای این بازی همانند دیدارهای قبلی باید به صورت الکترونیک باشد و از همه مهمتر خطاب به باشگاه پرسپولیس اعلام شد، در صورت فروش بلیط بیشتر جریمه خواهد شد.

نکته جالب در مورد بلیط فروشی تیم های حاضر در لیگ برتر اینکه شورای تامین در برخی از استان ها از جمله اصفهان محدودیت را برداشته اند و شاهد حضور حداکثری تماشاگر در استادیوم ها هستیم اما فعلا در استادیوم آزادی حضور تماشاگران محدود است. با توجه به درخواست ها مکرر از سوی باشگاه پرسپولیس تعداد تماشاگران این تیم نسبت به بازی های گذشته 3 هزار نفر افزایش یافته است. در مصاف استقلال – ذوب آهن به باشگاه میزبان اجازه فروش 5 هزار بلیط داده شد اما اکنون پرسپولیسی ها می توانند 3 هزار بلیط بیشتر بفروشند.

این دیدار امشب ساعت 19:30 در استادیوم آزادی برگزار می شود و به نظر می رسد در بازی آتی خانگی استقلال که در برابر هوادار خواهد بود، به باشگاه استقلال هم اجازه داده می شود که به نسبت بازی با ذوب آهن 3 هزار بلیط بیشتر به تماشاگران خود بفروشد. بخشی از سکوهای طبقه نخست آزادی به خاطر بازسازی تخریب شده است و طبقه دوم هم به خاطر مسایل امنیتی از سوی کارشناسان رسمی دادگستری بلااستفاده مانده تا بازسازی شود. در چنین شرایطی تایید استادیوم آزادی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا دور از انتظار است.