استقلال ورشکسته است
استقلال ورشکسته است
بازیکن سابق استقلال معتقد است این تیم از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و باید هرچه زودتر به این تیم کمک کرد.

صمد مرفاوی، سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگو باحاشیه ورزش ، درباره شرایط این باشگاه در فصل آماده‌سازی و تغییرات مدیریتی در شرایطی که باید به دنبال جذب بازیکن باشد، اظهار کرد: بیشتر اوقات شرایط استقلال به همین روال است و مشکلات مدیریتی، این تیم را به این وضع انداخته است. من قبل از حضور خطیر در استقلال گفتم این تیم ورشکسته است و مشکلات زیادی دارد. تیمی هم که ورشکسته باشد، مشکلاتش یکی، دو روزه حل نمی‌شود.

شخصیت استقلال در حد قهرمانی است

وی درباره اینکه این تیم هنوز در نقل و انتقالات نتوانسته موفق عمل کند، گفت: باید شرایط را تحمل کرد. شخصیت استقلال، شخصیت قهرمانی است. استقلال هر کم و کسری داشته باشد، برای قهرمانی تلاش می‌کند ولی تماشاگران باید این شرایط سخت را درک کنند تا تیم از این بحران خارج شود.

بازیکن سابق استقلال درباره حضور خطیر در سمت سرپرست مدیرعاملی استقلال خاطرنشان کرد: خطیر قبلا در استقلال حضور داشته و از تجربه کافی برخوردار است. باید به وی زمان داد تا بتواند افکارش را در استقلال پیاده کند. اگر خطیر بتواند مشکلات مالی باشگاه را حل کند، می‌تواند این تیم را به موفقیت برساند.

مرفاوی درباره اینکه آیا وقتی مدام صحبت از جذب بازیکن جدید می‌شود، نوعی بی احترامی به بازیکنان حال حاضر تیم است؟ بیان کرد: به این معنی نیست که بازیکنان فعلی توانمند نیستند نیستند اما وقتی که فصل نقل‌وانتقالات است، تیم‌ها باید نقاط ضعف خودشان را با توجه به نیاز سرمربی تقویت کنند. استقلال باید بازیکنانی را جذب کند که بتواند با آنها در کورس قهرمانی باشد.

حیف شد محبی رفت

وی درباره جدایی محبی از استقلال تصریح کرد: حیف شد محبی از استقلال رفت و مسئولان باید شرایطی را فراهم می‌کردند که این بازیکن جدا نشود و حالا با جدایی این بازیکن باید هرچه سریعتر جایگزین وی را پیدا کنند. محبی بازیکنی بود که خیلی می‌توانست به تیم کمک کند.

مرفاوی درباره اینکه چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند گفت: سپاهان و تراکتور امسال یارگیری خوبی انجام داده‌اند و پرسپولیس هم تیم فصل گذشته خودش را حفظ کرده است. استقلال اگر بتواند در فاصله باقی‌مانده تا شروع لیگ، یارگیری خوبی انجام دهد می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

منبع : ایسنا 

  • منبع خبر : ایسنا