استقلال و صنعت نفت با نتایجی ضعیف در نیم فصل دوم
استقلال و صنعت نفت با نتایجی ضعیف در نیم فصل دوم
تیم فوتبال استقلال امشب و در دیداری معوقه از هفته بیستم، به مصاف تیم صنعت نفت می‌رود که می‌تواند با امتیازات این بازی به رده سوم جدول بازگردد.

به گزارش حاشیه ورزش، تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت در دیداری معوقه از هفته بیستم امشب در آبادان مقابل هم قرار می‌گیرند که این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

استقلال امروز با ۳۴ امتیاز بعد از سپاهان، پرسپولیس، گل گهر و آلومینیوم در رده پنجم جدول قرار دارد و این در حالی است که آنها نسبت گل گهر و آلومینیوم دو بازی کمتر دارند. با اینکه حتی یک تساوی هم می‌تواند استقلال را به رده سوم بازگرداند، اما بدیهی است که شاگردان مجیدی بعد از دو شکست متوالی در لیگ برتر، حالا به دنبال پیروزی هستند تا فاصله آنها با تیم‌های بالای جدول بیشتر نشود.

صنعت نفت آبادان نیز امروز با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. با اینکه صنعت نفت فعلاً با خطر سقوط به دسته پایین‌تر تهدید نمی‌شود، اما آنها هنوز با اطمینان نمی‌توانند از ادامه حضور در لیگ برتر سخن بگویند و برای آنکه هفته‌های پایانی را بدون استرس سپری کنند، ناچارند از دیدارهای خانگی شان پیروزی طلب کنند.

هر دو تیم در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول افت نتیجه‌گیری داشته و شرایط شان در نیم فصل اول به مراتب بهتر بود. استقلال در پایان نیم فصل اول با ۲۶ امتیاز از ۱۵ بازی در رده سوم قرار گرفت و به طور متوسط از هر بازی ۱/۷۳ امتیاز گرفت؛ آنها در نیم فصل دوم ۸ امتیاز از ۶ بازی گرفته‌اند و با متوسط ۱/۳۳ امتیاز به ازای هر بازی، تیم دهم جدول در نیم فصل دوم هستند.

صنعت نفت هم وضعیتی شبیه آبی پوشان دارد. آنها نیم فصل اول را با ۲۳ امتیاز از ۱۵ بازی و قرار گرفتن در رده پنجم جدول به اتمام رساندند و توانستند به ازای هر بازی ۱/۵۳ امتیاز بگیرند. این در حالی است که در نیم فصل دوم ۷ بار به میدان رفته و تنها ۳ امتیاز گرفتند و به ازای هر بازی ۰/۴۲ امتیاز (کمتر از نیم امتیاز از هر بازی) کسب کرده‌اند.

صنعت نفت هفته گذشته مقابل تراکتورسازی از روی نقطه پنالتی به گل رسید که این اولین و تنها گل آنها در نیم فصل دوم است. این نشان دهنده ضعف آنها در گلزنی برای نیم فصل دوم است. آبی پوشان هم در نیم فصل دوم تنها ۴ بار موفق به گلزنی شده؛ و در دو بازی آخرشان هنوز گلی به ثمر نرسانده‌اند.

دیدار دو تیم استقلال و صنعت نفت امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود و قضاوت این بازی بر عهده حمید حاج ملک با کمک‌های سعید علی نژادیان و حمید نادری می‌باشد.