استقلال و غیبت باتجربه‌ها
استقلال و غیبت باتجربه‌ها
با وجود غیبت بازیکنان باتجربه استقلال، به نظر می‌رسد مهدی قایدی می‌تواند برابر سپاهان بازوبند کاپیتانی‌ آبی‌ها را بر بازو ببندد.

به گزارش حاشیه ورزش، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال روز پنج‌شنبه، ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

یکی از چالش‌های استقلال در این بازی، غیبت بازیکنان باتجربه این تیم است. عارف و غلامی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان در بازی مقابل سپاهان نیستند. همچنین روزبه چشمی به دلیل محرومیت نمی‌تواند برای آبی‌ها به میدان برود و سید حسین حسینی در دیدار با تراکتور در رقابت‌های جام حذفی دچار مصدومیت شد و او هم یکی دیگر از غابیان این بازی به شمار می‌آید.

با وجود مصدومیت و غیبت بازیکنان باتجربه استقلال، سوالی که مطرح می‌شود، این است که چه کسی کاپیتانی استقلال را در این بازی بر عهده خواهد گرفت؟ طبق اطلاعات موجود، ارسلان مطهری، سیاوش یزدانی و مهدی قایدی، باتجربه‌ترین افرادی هستند که در لیست استقلال در بازی مقابل سپاهان به چشم می‌خورند.

با فرض حضور هر ۳ بازیکن در میدان، مهدی قایدی سابقه بیشتری نسبت به بقیه بازیکنان دارد و با این شرایط، او می‌تواند بازوبند کاپیتانی استقلال را در اختیار بگیرد. همچنین در نبود قایدی، به ترتیب سیاوش یزدانی و ارسلان مطهری، گزینه‌های اصلی کاپیتانی استقلال خواهند بود و باید منتظر و ماند و دید ریکاردو ساپینتو چه ترکیبی را برای بازی استقلال و سپاهان در نظر خواهد گرفت.