اسماعیل‌نژاد جزو 10 چهره الهام بخش انتخابی
اسماعیل‌نژاد جزو 10 چهره الهام بخش انتخابی
فدراسیون جهانی والیبال ۱۰ چهره برتر مسابقات انتخابی المپیک را معرفی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش  فدراسیون جهانی والیبال نوشت: ۱۰ بازیکن برتر مسابقات مقدماتی المپیک مردان که باید مراقب آنها باشید؛ مردان با استعدادی که در مسابقات انتخابی المپیک  الهام بخش خواهند شد.

فدراسیون جهانی ادامه داد: بهترین تیم‌های مردان جهان برای مسابقات انتخابی المپیک والیبال از ۳۰ سپتامبر تا ۸ اکتبر به مصاف حریفان خود می‌روند و با استعدادترین ورزشکاران آماده مبارزه برای شش جایگاه در دسترس برای المپیک پاریس ۲۰۲۴ هستند. این مردان نمایش بزرگی را به نمایش خواهند گذاشت، بنابراین بیایید ۱۰ نفر برتر مسابقات انتخابی المپیک امسال را معرفی کنیم.

فدراسیون جهانی والیبال نام از ۱۰ بازیکن برتر این مسابقات که می‌توانند بازی را تحت سلطه خود بگیرند معرفی کرد که نام امین اسماعیل نژاد ملی پوش والیبال ایران در این بین دیده می‌شود. فدراسیون جهانی در مورد اسماعیل نژاد نوشت: ملی‌پوش چپ دست ایران با قدرت و دقت زیادی سرویس می‌زند. ملی پوش ایران در خط حمله غیرقابل مهار است.

در این بین نام‌هایی مانند ریکاردو لوکارلی از برزیل، دنیله لاویا از ایتالیا، ران تاکاهاشی از ژاپن، میکا کریستنسون از آمریکا، پاوو زاتورسکی از لهستان، آگوستین لوسر از آرژانتین، گرگور روپرت از اسلوونی،  ژانگ جینگین از چین، تارا از تونس و امین اسماعیل نژاد از ایران دیده می‌شود.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد و والیبال سالنی شانزهمین دوره حضور خود در این رویداد مهم ورزشی را تجربه خواهد کرد.  مسابقات والیبال مردان انتخابی بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۲ به صورت همزمان در سه منطقه برگزار می‌شود. در نهایت پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک در سه گروه، تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان هر گروه سهمیه بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را به دست می‌آورند.

منبع  :ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا