اسماعیل خلیل‌زاده همچنان عضو هیات مدیره استقلال هست؟
اسماعیل خلیل‌زاده همچنان عضو هیات مدیره استقلال هست؟
باتوجه به مشکلاتی که برای اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال پیش آمده، این سئوال پیش می‌آید که آیا او همچنان عضو هیات مدیره است؟

به گزارش حاشیه ورزش، اخبار مربوط به تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن اسماعیل خلیل زاده عضو و رییس هیات مدیره استقلال و یا به عبارتی پر نفوذترین عنصر مدیریتی این باشگاه در سالهای اخیر از چندی پیش شنیده می‌شد تا اینکه اخیراً وی به عنوان متهم اصلی در پرونده کارخانه ابریشم گیلان و اخلال در نظام تولید بازداشت و روانه زندان گردید.

با توجه به اتهاماتی که به خلیل زاده وارد است و بازداشت وی، این سئوال پیش می‌آید که آیا او همچنان عضو و رییس هیات مدیره استقلال هست یا خیر و چرا این باشگاه یا وزارت ورزش به عنوان متولی اصلی آن در این خصوص هیچ اظهار نظر رسمی نکرده و موضعی را اعلام نمی‌کند.

به نظر نمی‌رسد خلیل زاده همچنان واجد شرایط جهت احراز مسئولیتی به این مهمی در باشگاه استقلال یا هر باشگاه دولتی یا حتی خصوصی دیگر باشد و بهتر است وزارت ورزش هرچه سریع‌تر در این خصوص موضع رسمی خود را اعلام نماید و مشخص کند که آیا خلیل زاده همچنان عضو و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال هست یا خیر.