اشمایکل: بازیکنان منچستریونایتد باید خجالت بکشند!
اشمایکل: بازیکنان منچستریونایتد باید خجالت بکشند!
پیتر اشمایکل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است بسیاری از بازیکنان این تیم باید به خاطر نمایششان مقابل سویا خجالت بکشند.

منچستریونایتد در نیمه اول بازی مقابل سویا با دو گل از مارسل سابیتزر پیش افتاد اما بازی در نیمه دوم با دو گل به خودی همراه بود و در پایان با نتیجه 2-2 تمام شد که خشم پیتر اشمایکل را به همراه داشت.

او پس از بازی به رادیو بی‌بی‌سی 5 لایو گفت: “امروز چند بازیکن باید به خودشان نگاه کنند و به این فکر کنند که آیا به اندازه کافی به تیم کمک می‌کنند یا خیر. چند بازیکن هستند که باید از عملکردشان خجالت بکشند. ضعف تمرکز و بی‌دقتی یونایتد بود که باعث شد به پای خودشان شلیک کنند و آن‌ها اکنون بدون هیچ تفاضل گلی برای بازی برگشت راهی اسپانیا می‌شوند.”

اما در حالی که اشمایکل از نمایش بسیاری از بازیکنان ناراحت بود، او سه بازیکن را انتخاب کرد که شایسته انتقاد نیستند. اشمایکل افزود: “دخیا خوب بازی کرد، او دو سیو فوق‌العاده انجام داد اما تلاشش برای نجات منچستریونایتد بی‌نتیجه بود. کاسمیرو برگشت و خیلی خوب بازی کرد. بهترین بازیکن کسی است که دو گل به ثمر رساند، مارسل سابیتزر واقعا خوب بود. هم‌تیمی‌هایش او را ناامید کردند. او راه را نشان داد اما بازیکنان همراهی نکردند. این یک شب بد برای یونایتد بود، نه فقط درباره عملکرد بازیکنان، بلکه مصدومیت رافائل واران و لیساندرو مارتینز هم اتفاق افتاد.”