اصلی ترین خواسته بازیکنان تیم ملی امید از فدراسیون: بازی تدارکاتی
اصلی ترین خواسته بازیکنان تیم ملی امید از فدراسیون: بازی تدارکاتی
بازیکنان تیم ملی امید معتقدند فدراسیون فوتبال باید برای برگزاری بازی‌های دوستانه بیش‌تر با تیم‌های بین‌المللی اقدام کند.

به گزارش حاشیه ورزش، اصغر صادقی‌نسب، بازیکن تیم ملی فوتبال امید صبح دوشنبه در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: خدا را شکر امسال به کمک مهدوی‌کیا تیم خوبی داریم و تمرینات ما منظم و با برنامه پیش می‌رود. امیدوارم با برنامه‌ای خوب از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک که امروز هم وعده‌هایی به ما دادند، نتایج خوبی را بگیریم.

او درباره جو صمیمی بین کادر فنی و بازیکنان تیم ملی امید گفت: جو بین بازیکنان و کادر فنی عالی است و ما بازیکنان مثل برادر هستیم و در اردوی تیم ملی، هم از تمرینات و هم از کنار هم بودن لذت می‌بریم. بازی دوستانه خوب است اما اگر بازی با تیم‌های بین المللی باشد و هم‌سن خودمان باشد خیلی بهتر است. البته این را بگویم در کل بازی دوستانه با هر تیمی خیلی خوب است.

هم‌چنین، امیرمحمد هوشمند، بازیکن تیم ملی امید درباره شرایط اردوی تیم ملی امید عنوان گفت: شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را انجام دادیم. مهدوی‌کیا تمرینات به‌روزی را دارد و امیدوارم بعد از ۴۴ سال طلسم شکسته شود و تیم راهی المپیک شویم.

این بازیکن آلومینیوم اراک درباره صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی پس از شکست پرسپولیس تصریح کرد: با آمدن رحمتی اوضاع خیلی خوب شده است. زمانی که رحمتی به تیم اضافه شد، روحیه بازیکنان بهتر شد و خدا را شکر موفق شدیم پرسپولیس را که یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا است، شکست دهیم و به نیمه نهایی صعود کنیم. باشگاه من خیلی دوست داشت که تعامل با تیم ملی انجام شود اما یک سری اتفاقات افتاد که نشد به اردوی قبلی اضافه شوم و ۳ جلسه محروم شوم.

وی اضافه کرد: تمام بازیکنانی که دعوت شده‌اند، بازیکنان خوب تیم‌های‌شان هستند و تک تک بازیکنان اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کنند و شب‌ها زود می‌خوابند!

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نژاد، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید نیز درباره شرایط این تیم عنوان کرد: مسئولان زحمت کشیدند و امروز آمدند و قول‌های امیدوارکننده ای دادند. امیدوارم بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنند که بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

او درباره گل مشکوک به آفسایدش به ذوب‌آهن و اظهار نظر جنجالی تارتار پس از این گل گفت: من وقتی داخل زمین بودم، متوجه این قضیه نشدم و اگر توجه کنید، من لحظه آخر مکث کردم و فکر می‌کنم با محاسبات میلی‌متری آفساید بوده است.

هاشمی‌نژاد در پایان درباره المپیکی شدن تیم امید عنوان کرد: تیم خوبی داریم و چند نفر از بازیکنان ما هم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در این اردو نیستند و اگر بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار شود، شانس بالایی برای صعود به المپیک داریم. دیدارهای تدارکاتی با پرسپولیس و نساجی خوب بود و نیاز به بازی‌های بیش‌تر داریم.

به گزارش ایسنا، هم‌چنین سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان تیم ملی امید اظهار کرد: تمرینات را پیگیری می‌کنیم و همه چیز خوب است. امیدوارم با کمک بازیکنان و کادر فنی در بازی‌ها درخشان ظاهر بشویم.

وی افزود: در تیم رقابت وجود دارد و همه دروازه‌بانان آماده به اردو آمده‌اند. به نظرم همه چیز خوب است.

سعیدی‌فر درباره عملکردش در تیم استقلال هم گفت: به امید خدا در لیگ قهرمان بشویم. رقابت در استقلال به من کمک می‌کند و امیدارم موفق شویم. استقلال می‌تواند قهرمان شود. کادر فنی پیگیر است و مطمئنم می‌تواند موفق باشد.

او درباره این که آیا تیم ملی امید می‌تواند طلسم صعود به المپیک را بشکند؟ هم گفت: قطعا می‌تواند، تیم آماده است.

وی درباره این که می‌گویند تمرینات مهدی مهدوی‌کیا شکل به‌روزی دارد هم گفت: من به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم نظر بدهم اما تمرینات ما بسیار عالی است.